God of War na PC powstaje od co najmniej 2 lat. Wsparcie dla modów nie jest planowane.
Autor: Vadim Osiyuk | 14.01.2022, 19:43
Dziś, 14 stycznia, długo oczekiwany God of War (2018) pojawił się w darmowym dostępie na Steamie. W przeddzień premiery gry słynna strona Informator gry przeprowadził wywiad z Corey Borlog, kreatywnym kierownikiem projektów i Mattem Dewaldem, starszym technicznym kierownikiem produkcji. Oto najciekawsza z ich rozmowy:
-
Pomimo faktu, że Barlog ciągle wątpiąc w swoje decyzje twórcze, był przeciwny wprowadzaniu zmian do czegoś innego niż techniczna strona „God of War” – mówią, że lepiej zostawić wszystko tak, jak jest i wyeliminować niedociągnięcia w przyszłych projektach.
-
Według Barloga, inicjatywa przeniesienia ekskluzywnych gier PlayStation wyszła w dużej mierze od studiów Sony - Zespoły podobno tak często zgłaszały ten pomysł władzom, że słuchały i postanowiły spróbować.
-
Barlog nie wie, czy to zadziała GoW Ragnarok włączony komputery i jak to się może stać - wszystko zależy Sony.
-
Wersja gry była przygotowywana przez co najmniej dwa lata – tyle czasu Devald pracował w porcie. Prawdopodobnie produkcja trwała dłużej – niewykluczone, że deweloper dołączył do produkcji po jej uruchomieniu.
-
I Barlog, i Dewald pozytywnie o modach w grach na PC, ale oficjalne wsparcie dla modyfikacji dla Bóg wojny nie ma planów – tworzenie łatwych do nauczenia narzędzi będzie wymagało zbyt wiele pracy.
"Nasze narzędzia są wyrafinowane. Po prostu pracujemy. Uwielbiamy zaawansowane narzędzia. Nasz silnik nie jest zaprojektowany do obsługi modyfikacji. Nasze narzędzia są bardzo dopracowane i wyrafinowane z natury. Więc nie sądzę, aby obsługa modów pojawiła się w przyszłości. Chociaż ktoś wie.”, - skomentował Barlog.
Źródło:Informator gry
Zdjęcie:Bóg wojny