Czy to też jest warte 300 000 $? Xiaomi opatentowało nowe logo w czarno-białych kolorach
W zeszłym roku na cześć jego 11 rocznica Xiaomi wprowadziło zaktualizowane logo, które od razu stało się powodem do tworzenia memów. Faktem jest, że pracował nad nim japoński grafik Kenya Hara, a jego opracowanie zajęło mu 4 lata. Właściwie niewiele się zmieniło w logo - pojawiły się tylko zaokrąglone krawędzie zamiast ostrych rogów kwadratu. I za to chiński producent zapłacił 300 000 dolarów! Po 10 miesiącach Xiaomi złożyło wniosek o nowe logo.
Co to znaczy?
O tym, że oprócz koloru pomarańczowego będą miały kolory korporacyjne firmy, będzie czarno-biały, ogłoszono wtedy, w marcu zeszłego roku. Teraz Xiaomi po prostu wystąpiło o logo w nowych kolorach – czarno-białym.
Najprawdopodobniej Xiaomi nie zrezygnuje z markowej pomarańczowej kolorystyki, tylko wersja monochromatyczna zostanie zastosowana w niektórych produktach z wyższej półki.
Źródło: Gizchina