Na telewizorach LG pojawią się ukierunkowane reklamy: firma będzie zbierać dane o swoich użytkownikach
Firma LG ogłosiła wprowadzenie na swoje telewizory skutecznego programu reklamowego o nazwie LG Ad Solution.
Co to znaczy?
Producent będzie teraz oferował reklamodawcom reklamy z gwarantowanymi wynikami. Jak wyjaśniono, reklamy wideo wyświetlane na telewizory inteligentne Firma LG zrealizuje cele kampanii w zakresie kilku wskaźników KPI, takich jak wskaźnik ukończenia filmu (kupujący płacą tylko wtedy, gdy film zostanie odtworzony w całości), dane demograficzne, cele dotyczące zasięgu i częstotliwości itp.
W tym celu LG będzie zbierać dane o swoich użytkownikach: wiek, płeć, obecność dzieci w domu, a także procent oglądanych treści. Firma obiecuje, że statystyki będą zbierane anonimowo.
Dzięki temu reklamodawcy otrzymają grupę docelową, a właściciele telewizorów otrzymają oferty specjalnie dla nich dopasowane.
„Stworzyliśmy ten ekspansywny program jako punkt wyjścia w nowym paradygmacie wyników telewizyjnych, w którym marketerzy są pewni, że każdy dolar wydany na reklamę CTV będzie strzałem w dziesiątkę” – powiedział Raghu Kodige, dyrektor generalny LG Ads Solutions. „Niezależnie od tego, czy chodzi o sprzedaż, konwersje, czy pozyskiwanie klientów, reklamodawcy mają trudności z określeniem ROI z reklam telewizyjnych”.
Nawiasem mówiąc, ta praktyka jest powszechna w sieciach społecznościowych i innych darmowych usługi internetowe.
Źródło: Digiday