Samsung rozpoczyna potężną kampanię reklamową Galaxy S22: reklama 3D Tiger podkreśla ulepszony aparat flagowy

Autor: Helena Szczerbań | 05.02.2022, 11:37

Samsung ogłosił niedawno, że jego tradycyjna prezentacja Winter Galaxy Unpacked 2022 odbędzie się 9 lutego. A teraz gigant z Korei Południowej rozpoczął ogromną kampanię reklamową flagowej rodziny Galaxy S22.

Meal'n'Real

Tak więc w pięciu głównych miastach świata (Nowy Jork, Londyn, Dubaj, Kuala Lumpur i Seulu) firma zainstalowała ogromne Tarcze 3D z prezentacją reklamową. Kampania nosi tytuł „Tygrys w mieście” i w związku z tym głównym bohaterem reklamy był tygrys. Jednocześnie reklama wygląda dość spektakularnie i realistycznie.

Dlaczego tygrys? Po pierwsze, jest symbolem 2022 roku. Po drugie, w skrócie TIGER, to nazwa nowej strategii Samsunga, której głównym celem jest pokonanie w tym roku Apple'a w USA.

Tygrys wskazuje również na zaawansowane aparaty i zaawansowane możliwości fotografowania w słabym świetle serii Galaxy S22.

Źródło: Samsung