Producent Elden Ring przyznał, że walka z bossem była zbyt trudna w teście online. Wiele rzeczy w grze zostało zmienionych
W wywiadzie dla GamerBraves, producent Elden Ring, Yasuhiro Kitao, opowiedział o wszystkim, czego nauczył się z internetowego testu Elden Ring. Jedną z największych zmian wprowadzonych przez FromSoftware był HUD, który, jak wykazał test, był zbyt prosty i podstawowy, aby przekazać graczom odpowiednie informacje.
Jedna z kluczowych zmian pokazuje, że FromSoftware nie chce, aby gracz cały czas umierał. W ramach testu dla wielu graczy Kitao zdał sobie sprawę, że muszą ponownie zbalansować Margit the Dread Omen, wielkiego bossa z wersji beta. To było zbyt trudne do pokonania dla graczy, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że był jednym z pierwszych bossów, z którymi gracze mieliby się zmierzyć. „Nie chcieliśmy, aby bossowie byli zbyt trudni” – powiedział Kitao GamerBraves, dlatego został zbalansowany.
Elden Ring przedstawił twórcom kilka nowych wyzwań, które zdaniem twórcy sprawiły, że stworzenie gry z otwartym światem było najtrudniejszą częścią rozwoju. Utrzymanie graczy przed nudą było naprawdę trudne, więc deweloperzy mieli problemy ze znalezieniem odpowiedniego balansu dla gry.
Premiera Elden Ring 25 lutego 2022 na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S.
Źródło: Gracz Braves