Google aktualizuje rankingi wyszukiwania, aby ułatwić znalezienie dobrych recenzji

Autor: Anry Sergeev | 24.03.2022, 13:25

Google pracuje nad sposobami oddzielenia dobrych recenzji produktów od złych przed przedstawieniem ich użytkownikowi. Zeszłoroczna aktualizacja promowała recenzje produktów, które dostarczają dowodów rzeczywistego obchodzenia się z produktem. Zawierał również linki do innych sprzedawców, dzięki czemu kupujący mają więcej opcji.

Teraz gigant wyszukiwania wprowadza nową aktualizację sposobu, w jaki ocenia recenzje produktów, aby oddzielić recenzje ekspertów od mniej pouczających. Te nowe wytyczne wyraźniej wyjaśniają, że recenzje muszą nie tylko zawierać informacje od producentów, ale także zapewniać doświadczenia z produktu z pierwszej ręki.

Dobra recenzja to nie tylko pozytywna strona. Nie skupia się również na samym produkcie. Przegląd powinien zawierać plusy i minusy oraz porównania produktu z poprzednimi wersjami. Oto cztery kluczowe elementy, na których skupia się dzisiejsza aktualizacja:

  • Dołącz pomocne szczegółowe informacje, takie jak zalety lub wady określonego produktu, szczegóły dotyczące działania produktu lub różnice między produktem a poprzednimi wersjami
  • Pochodzą od osób, które faktycznie korzystały z produktów i pokazują, jaki jest produkt fizycznie lub w jaki sposób jest używany
  • Uwzględnij unikalne informacje wykraczające poza to, co zapewnia producent — takie jak elementy wizualne, dźwięk lub linki do innych treści szczegółowo opisujących wrażenia recenzenta
  • Omów porównywalne produkty lub wyjaśnij, co odróżnia produkt od konkurencji

Pamiętaj, że ta aktualizacja obejmuje tylko anglojęzyczne recenzje produktów i będzie wprowadzana stopniowo, więc wkrótce powinieneś zacząć widzieć jej efekty. Firma Google była zadowolona z tych zmian i będzie nadal pracować nad tworzeniem rankingu recenzji produktów w innych językach.

Możesz przeczytać wytyczne od Google, które opisują, co sprawia, że ​​recenzja jest dobra. Sprowadza się to do badań i tworzenia kopii zapasowych twierdzeń wynikami testów. Wyjaśnienie również, dlaczego produkt jest lepszy od innych.

Źródło | Przez