Kontrapunkt: Motorola była trzecim największym producentem smartfonów w USA w 2021 r.

Autor: Philippa Axinous | 29.03.2022, 11:20

LG zamknął swój dział telefonii komórkowej w kwietniu. Pozostawiło to dużą lukę na amerykańskim rynku smartfonów. Według najnowszych Badania kontrapunktów Raporty, Motorola przekroczyła 000% udział w rynku Samsunga i Apple z 4%. Wskaźniki sprzedaży smartfonów Motoroli wzrosły o 131% w 2021 r., prowadząc do 10% udziału w rynku, co jest rekordowym wynikiem dla Moto i plasuje go za 22-procentowym udziałem Samsunga w rynku i Apple z 58% udziałem.




Udział w sprzedaży smartfonów w USA według marki (źródło: Counterpoint Research)

Motorola awansowała również na drugie miejsce w segmencie cenowym 400 dolarów i poniżej w USA. Portfel producenta poniżej 300 USD jest również kluczowym czynnikiem sukcesu w zeszłym roku, a szczególnie dobrze sprzedają się Moto G Stylus, Moto G Power i Moto G Pure. Oferty i promocje z operatorami są również znaczącymi czynnikami przyczyniającymi się do rozwoju Motoroli.

Counterpoint zauważa, że ​​dynamika Motoroli z 2021 r. została przeniesiona do pierwszego kwartału 2022 r. dzięki solidnym wynikom sprzedaży. Patrząc w przyszłość Analitycy Counterpoint oczekują, że marka będzie nadal zwiększać wartości sprzedaży w wyższych przedziałach cenowych i rzucać wyzwanie Samsungowi i Apple w segmencie flagowym.

Źródło