Samsung i Orange rozszerzają współpracę, aby wydłużyć cykl życia produktu i poprawić jakość obsługi klienta – Samsung Global Newsroom

Autor: Michael Korgs | 11.04.2022, 13:40

Nowa umowa ma na celu ograniczenie marnotrawstwa sprzętu mobilnego, rozwój usług 5G i poprawę doświadczeń cyfrowych na wielu urządzeniach dostarczanych użytkownikom końcowym

Samsung Electronics i Orange ogłosiły dziś serię nowych inicjatyw, które rozszerzają ich długoterminowe strategiczne partnerstwo w celu poprawy doświadczeń użytkowników Samsung Galaxy w całej Europie. Obie firmy będą współpracować w celu zmniejszenia ilości odpadów i wydłużenia cyklu życia urządzeń mobilnych; wdrożyć testy urządzeń i technologii, aby przygotować się na nadejście autonomicznej sieci 5G; promować obsługę wielu urządzeń Samsung Galaxy; i usprawnij podróż klientów mobilnych dzięki zaawansowanym usługom cyfrowym.

 

Firmy wspólnie pracują nad zmniejszeniem ilości odpadów związanych z urządzeniami mobilnymi Samsung dystrybuowanymi przez Orange poprzez wydłużenie cyklu życia typowego produktu. Orange zaoferuje rozszerzenie programów wymiany i zbiórki na używane urządzenia Samsung oraz doda program Samsung Certified Refurbished za pośrednictwem kanałów Orange. Ponadto współpraca będzie wykorzystywać wdrożenie metodologii Eco-Rating, ogólnobranżowej inicjatywy prowadzonej przez konsorcjum europejskich operatorów telefonii komórkowej, w smartfonach Samsung Galaxy. Nowa ocena będzie oceniać wpływ telefonów komórkowych na środowisko w całym ich cyklu życia, od projektu do utylizacji, co pozwoli Samsungowi i Orange na wprowadzenie dalszych ulepszeń.

 

W ramach tej umowy Samsung i Orange przygotowują się również do wdrożenia zaawansowanych autonomicznych usług 5G (SA). Współpraca obejmie wdrożenie kompleksowych testów urządzeń i technologii Samsung, takich jak dzielenie sieci i Voice over 5G SA w sieciach testowych Orange. Proces ten będzie badał nowe przypadki użycia, które są możliwe dzięki możliwościom sieci 5G SA w celu obsługi zarówno zaawansowanych usług przemysłowych, jak i związanych z rozrywką.

 

Samsung i Orange również zacieśniają współpracę, aby zapewnić klientom Orange dostęp do sieci, zasilany przez urządzenia Samsung Galaxy. To podejście obejmujące wiele urządzeń zostanie wdrożone w sklepach Orange i kanałach online, aby wspierać strategię wielousługową Orange, zapewniając użytkownikom końcowym wciągające i bezproblemowe doświadczenia mobilne.

 

Ponadto firmy połączą swoje produkty i zasoby technologiczne, aby zapewnić klientom Orange ulepszoną cyfrową aktywację poprzez personalizację smartfonów Samsung. Samsung wdroży personalizację swoich urządzeń mobilnych opartą na SIM dla klientów Orange na jednej konfiguracji oprogramowania mobilnego. Bezprzewodowa usługa personalizacji Samsunga ułatwi wykrywanie i bezproblemową instalację kluczowych aplikacji Orange na kwalifikujących się smartfonach Samsung Galaxy, niezależnie od tego, gdzie klienci kupują swoje smartfony Galaxy.

 

Wreszcie, Samsung i Orange będą stopniowo uogólniać wdrażanie aktywacji eSIM na szerszą gamę urządzeń Samsung podłączonych do sieci Orange. To jeszcze bardziej uprości doświadczenie ich użytkowników i zmniejszy udział plastikowych kart SIM używanych w europejskim zasięgu Orange.

 

Philippe Lucas, wiceprezes wykonawczy Orange Innovation Devices and Partnerships, Orange, skomentował: „To partnerstwo ściśle odzwierciedla podstawowe priorytety Orange, przyczyniając się do realizacji naszych celów, aby szybko realizować ambicje związane z gospodarką o obiegu zamkniętym oraz zaspokajać zapotrzebowanie konsumentów i społeczeństwa na zrównoważone urządzenia programy wymiany i renowacji w celu wydłużenia cyklu życia produktów i zmniejszenia ilości odpadów. Ponadto nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój będzie napędzać innowacyjność, umożliwiając różnicowanie i ostatecznie zapewniając wzrost, gdy reagujemy na zmieniające się potrzeby klientów. Nasza bliska współpraca z firmą Samsung jest ogromnym atutem w realizacji tych ambicji”.

 

„Samsung angażuje się w innowacyjne, strategiczne partnerstwa, które umożliwiają nam skalowanie pozytywnego wpływu na całym świecie” — powiedział Bryan Choi, wiceprezes wykonawczy i szef marketingu strategicznego Mobile eXperience Business w Samsung Electronics. „Cieszymy się, że możemy wzmocnić naszą relację z Orange i zobaczyć, jak urządzenia Galaxy są poddawane recyklingowi i ponownie wykorzystywane na różne sposoby, a także pomagamy zapewnić bardziej płynne wrażenia dla społeczności Galaxy”.

 

 

O Orange

Orange jest jednym z wiodących operatorów telekomunikacyjnych na świecie, ze sprzedażą 42,5 miliarda euro w 2021 roku i 140 000 pracowników na całym świecie na dzień 31 grudnia 2021, w tym 78 000 pracowników we Francji. Na dzień 31 grudnia 2021 r. Grupa posiadała łącznie 271 milionów klientów na całym świecie, w tym 224 miliony klientów telefonii komórkowej i 23 miliony klientów usług szerokopasmowych. Grupa jest obecna w 26 krajach. Orange jest również wiodącym dostawcą globalnych usług informatycznych i telekomunikacyjnych dla międzynarodowych firm pod marką Orange Business Services. W grudniu 2019 r. Grupa przedstawiła nowy plan strategiczny „Zaangażuj 2025”, który, kierując się odpowiedzialnością społeczną i środowiskową, ma na celu zmianę modelu operatora. Przyspieszając w obszarach wzrostu i umieszczając dane i sztuczną inteligencję w centrum swojego modelu innowacji, Grupa będzie atrakcyjnym i odpowiedzialnym pracodawcą, dostosowanym do powstających zawodów.

 

Orange jest notowany na giełdzie Euronext Paris (symbol ORA) oraz na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (symbol ORAN).

Aby uzyskać więcej informacji w Internecie i na telefonie komórkowym: www.orange.com, www.orange-business.com lub śledź nas na Twitterze: @orangegrouppr.

Orange i wszelkie inne nazwy produktów lub usług Orange zawarte w tym materiale są znakami towarowymi Orange lub Orange Brand Services Limited.