Battlefield 2042 z czatem głosowym w nowym patchu 4.0

Autor: Han Black | 18.04.2022, 19:20

Electronic Arts i DICE nadal wprowadzają duże ulepszenia w Pole bitwy 2042, który został wydany w złym stanie w drugiej połowie 2021 roku nowa aktualizacja 4.0 gry, wydawca i deweloper w końcu doda czat głosowy w grze zarówno dla drużyn, jak i drużyny, a także kilka innych funkcji.

Oto spojrzenie na główne dodatki do Pole bitwy 2042 w aktualizacji 4.0, która zostanie uruchomiona o godzinie 3 nad ranem czasu wschodniego wczesnym rankiem 19 kwietnia. Następna duża aktualizacja gry zaplanowana jest na maj, a DICE obiecuje dalszą poprawę jakości życia.

VoIP (Voice over Internet Protocol) jest zdecydowanie największym ulepszeniem w tej łatce. Nie ma jednak czatu głosowego dla całych drużyn (co jest prawdopodobnie dobrą rzeczą, biorąc pod uwagę duże rozmiary drużyn w grze), a zamiast tego ogranicza się do istniejącej wcześniej drużyny gracza lub jego drużyny w meczu. Gracze mogą wybrać, która z dwóch opcji jest domyślna VoIP w menu gry.

Drugą największą zmianą w łatce jest system mocowania broni. DICE zbalansowało różne dodatki w grze, aby pomóc je odróżnić. Przejawia się to na kilka sposobów, ale większość dodatków daje większe wzmocnienia niż wcześniej, a jednocześnie ma wady, aby umocnić lepszą tożsamość. Pełną listę zmian można zobaczyć poniżej.

Tablica wyników, dodana przez DICE w marcu, pojawi się teraz na ekranie końca rundy.

To są trzy główne zmiany, które DICE wywołał w swoim Opis zmian, ale aktualizacja zawiera długą listę innych zmian. Są poprawki błędów, ulepszenia balansu dla różnych specjalistów, zmiany w matchmakingu i nie tylko.


Ogólny

  • Wprowadzono kilka ulepszeń w Kill Assist
  • Asysty w zadawaniu obrażeń wyzwalają się od niższego progu obrażeń, poprawiając spójność i przejrzystość
  • Granaty EMP teraz bardziej niezawodnie aktywują asysty
  • Asysty można teraz aktywować, gdy członek drużyny zabije wroga, a któryś z nich został pokryty dymem, który rozmieściłeś.
  • Naprawiono utrzymywanie się efektów EMP na ekranie
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że założenie dodatku do broni z menu ujawniania przedmiotów w niektórych scenariuszach resetowało pełne dostosowanie tej broni do wartości domyślnych
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zapisane ustawienia gracza były czasami resetowane do wartości domyślnych po dołączeniu do serwera
  • Uproszczone skróty klawiszowe do czatu i VoIP
  • Zmiana broni dla Strzelca może być teraz prawidłowo powiązana z klawiszami
  • Dodano ustawienia czułości samolotu i śmigłowca do menu Opcje

Swatanie i towarzyskie

  • Naprawiono błąd dobierania graczy, który mógł wystąpić po opuszczeniu serwera strefy zagrożenia
  • Informacje o dobieraniu graczy są teraz widoczne na ekranie karty gracza
  • Naprawiono błąd, w którym użytkownik napotykał pętlę dobierania graczy i był odsyłany z powrotem do lobby.
  • Rozwiązanie grupy przed dołączeniem do niej nie wyświetla już błędnie komunikatu „Usuń znajomego EA”

Postęp i odblokowania

  • Dostosowano baretki, aby łatwiej je odblokować we wszystkich trybach, zwłaszcza w Szturmie
  • Dalsze zmiany w określonych wstążkach:
  • Logistyka – Postęp uzyskiwany z naprawy sojuszniczych pojazdów został zwiększony, a postęp uzyskany z leczenia i uzupełniania zapasów został zmniejszony
  • Cel – zabójstwa lub asysty podczas walki o cele w trybie Przełamania dają teraz również postęp
  • Wywiad – Postęp w uderzaniu pojazdów wroga impulsami elektromagnetycznymi został podwojony
  • Walka – Zniszczenie wrogiego Łowcy teraz nagradza postęp wstążki
  • Combat & Wingman – Zabójstwa i asysty wrogich graczy w Strefie Zagrożenia zwiększają teraz postępy
  • Mistrzostwo dla Mi-240 Super Hind, MV-38 Condor i MAV teraz osiąga postęp zgodnie z zamierzeniami, gdy członkowie drużyny odradzają się w twoim pojeździe
  • Przedmioty kosmetyczne i dodatki do broni są teraz poprawnie oznaczane jako nowe po odblokowaniu
  • Zwiększono PD za działania wspierające, a zmniejszono PD za działania obiektywne, aby zrekompensować:
  • Zniszczony pocisk za pomocą irlandzkiego APS-36 Shootdown Sentinel, od 5 do 10 PD
  • Wróg zakłócony impulsem elektromagnetycznym, z 10 -> 20 PD
  • Zniszczone wyposażenie, od 5 do 10 PD
  • Leczenie, z 5 -> 20 PD
  • Uzupełnienie, z 5 -> 20 PD
  • Naprawa, od 5 -> 20 XP
  • Zniszczony Łowca, z 25 -> 75 PD
  • Zneutralizowany cel, z 250 -> 200 PD
  • Przejęcie celu, z 375 -> 200 PD
  • Obrona sektora/celu, od 15 do 10 PD.
  • Dodano wydarzenie PD za zabicie powalonego wroga w strefie zagrożenia
  • Naprawa Łowcy teraz poprawnie uruchamia zdarzenie naprawy PD

Mapy

  • Ucieczka
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze lub żołnierze SI czasami nie pojawiali się w odpowiednim obszarze kwatery głównej
  • Klepsydra
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze wciąż otrzymywali obrażenia od tornada podczas przebywania na stadionie
  • Kalejdoskop
  • Zraszacze są teraz aktywne przez 9 zamiast 20 sekund
  • Zraszacze nie zadają już obrażeń
  • Zraszacze nie powinny już oddziaływać na graczy znajdujących się poza budynkiem
  • Efekt zamrożenia w HUD jest mniej intensywny
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli strzelać przez opony niektórych ciężarówek na Kalejdoskopie
  • Orbitalny
  • Ogień z wydarzenia wybuchu rakiety nie jest już niewidoczny i powoli się rozprasza
  • Odnowienie
  • Naprawiono błąd, który powodował, że burza wpływała na żołnierzy i pojazdy podczas przebywania w budynkach
  • Zmniejszono opaski gumowe, gdy zostaną wywołane kluczowe wydarzenia, takie jak start rakiety
  • Pachołki i rampy nie powinny już być uruchamiane przez rozmieszczone gadżety
  • Toksyczne beczki będą teraz nadal zadawać obrażenia obszarowe, jeśli inna pobliska beczka zostanie zniszczona wkrótce po tym
  • Naprawiono błąd/exploit, w którym gracze byli w stanie rozmieścić gadżety lub tarcze, które przecinały się z MCOM, uniemożliwiając ich rozbrojenie
  • Naprawiono błąd, w którym drzwi kontenera nadal wyświetlały monit o interakcję po zniszczeniu
  • Zaktualizowano sposób niszczenia ogrodzeń
  • Pomniejsze obiekty rekwizytów na odległość teraz wyskakują wolniej
  • Dodano obsługę przechodzenia przez obiekty połączone z ruchomymi platformami
  • Włączono okluzję osłony dla obrażeń gracza od eksplozji
  • Naprawiono błąd, który powodował, że drzwi windy nie były synchronizowane dla graczy dołączających później podczas meczu
  • Gracze mogą teraz skradać się i otwierać drzwi blisko nich, podczas gdy ADS
  • Rozwiązaliśmy wiele mniejszych problemów na wszystkich mapach, które mogły negatywnie wpłynąć na rozgrywkę: Naprawiono niektóre obszary, w których gracze mogli utknąć
  • Naprawiono unoszenie się przedmiotów
  • Naprawiono niektóre obszary kolizji, które powodowały wpadanie graczy przez przedmioty/mapę
  • Naprawiono obszary, w których samoloty mogły przelatywać przez teren poza granicami
  • Naprawiono niemożność interakcji z niektórymi obiektami
  • Naprawiono niektóre obszary, w których gracze mogli widzieć przez mapę
  • Naprawiono zachowanie niektórych interaktywnych obiektów, takich jak drzwi
  • Naprawiono obcinanie obiektów, takich jak roślinność

Pole bitwy Portal

  • Wprowadzono kilka ulepszeń w przeglądarce portali
  • Nazwa/opis jest teraz wypełniana automatycznie podczas tworzenia doświadczenia
  • Pola nazwy/opisu wstępnie ustawionych doświadczeń są teraz domyślnie puste
  • Przeglądanie zapamiętuje Twoje poprzednie zapytanie
  • Rozwiązane przypadki, w których karty Przeglądaj nie działały poprawnie podczas stosowania filtrów niestandardowych
  • Wprowadzono poprawki w kamerze pościgu w wielu pojazdach w portalu Battlefield
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować awarię gry, gdy gracze znajdowali się w pobliżu Kübelwagen
  • Gracze nie pozostają już w animacji zablokowanego wyzwalacza po rozłożeniu C4 i natychmiastowym wskoczeniu do pojazdu
  • Nie można już zakładać defibrylatora podczas pływania
  • Stacjonarne karabiny maszynowe będą teraz niszczone wraz z towarzyszącymi im wieżami
  • Dodano nowe linie głosowe dotyczące niszczenia lub przejmowania celów
  • Dodano nową linię głosową dla wydarzenia zawalenia się wieży na granicy kaspijskiej
  • Wieża na granicy kaspijskiej będzie teraz miała ulepszone efekty wizualne zapory i pocisków przed jej zawaleniem
  • Gracze mogą teraz przełączyć się z powrotem na swoją broń dodatkową w doświadczeniu z wyłączonymi wszystkimi broniami podstawowymi
  • Powiązanie klawisza Przełącz broń główną teraz poprawnie przełącza się na broń dodatkową, jeśli gracz nie ma broni podstawowej
  • Powinieneś teraz zawsze automatycznie mieć ostatni zagrany ekwipunek w następnej rundzie
  • Punkty odrodzenia na El-Alamein zostały przeniesione, aby zapobiec utknięciu po rozmieszczeniu w trybie FFA
  • Bitwa o Ardeny – ekran zmienia się teraz w sepię, gdy wychodzisz poza granice w pobliżu obszaru panoramy bitwy czołgów
  • Liczne poprawki dla pływających skał i klifów w Valparaiso, porcie Arica, El-Alamein i na granicy kaspijskiej

Zła firma 2

  • Możesz teraz przełączyć się z powrotem na gadżet Mortar Strike podczas ładowania
  • Możesz teraz przełączyć się z gadżetu Mortar Strike, korzystając z powiązań ekwipunku poprzedni/następny (domyślne kółko myszy) podczas ładowania
  • Naprawiono błąd, który powodował, że broń pod lufą uruchamiała się po naciśnięciu przycisku, nawet jeśli broń nie była w tym momencie wybrana
  • Rush – zaktualizowane ekrany M-Com z paskami postępu uzbrajania/rozbrajania i licznikiem czasu

Audio

  • Naprawiono błędne odtwarzanie głosu podczas wydawania rozkazów ataku jako Dozer
  • Naprawiono błąd, który powodował, że dźwięk gadżetu Falcka uruchamiał się po trafieniu wrogów
  • Dźwięk leczenia będzie teraz odtwarzany zawsze, gdy Falck leczy się pistoletem Syrette S21
  • Dostosowano odgłosy wingsuit dla Sundance, aby były łatwiejsze do usłyszenia dla wrogów
  • Dodano odgłosy zarysowania powierzchni pojazdu z gąsienicami podczas obracania się nieruchomo
  • Ulepszony dźwięk w pojazdach amfibii
  • MD540 Nightbird i AH-64GX Wódz wojenny Apache mają teraz prawidłowe sygnały dźwiękowe, gdy pociski powietrze-ziemia są gotowe do użycia
  • Zniszczenie gadżetu nie powinno już aktywować głosu zniszczonego pojazdu
  • Poprawiono dźwięk na odległość dla drona zwiadowczego
  • Dźwięk niskiego poziomu zdrowia nie powinien już zacinać się podczas wsiadania do pojazdu
  • Dodano efekty dźwiękowe do włączania/wyłączania dodatku latarki
  • Czujnik zbliżeniowy nie powinien już emitować dźwięków ostrzegawczych, jeśli w zasięgu nie ma wrogów
  • Żołnierze nie powinni już słyszeć przeciwnego sygnału dźwiękowego aktywowanego w widoku 3P
  • Poprawiona spójność dźwięku przy wezwaniach pojazdów
  • Poprawa wrażeń dźwiękowych w kokpicie podczas prowadzenia zamkniętych pojazdów lądowych w pierwszej osobie
  • Poprawiono dźwięk przeskakiwania podczas wspinania się po drabinie
  • Dodano dźwięk dla ptaków podczas odnowienia
  • Dodano odgłos niszczenia ekranów w lobby laboratorium Synseco w odnowieniu
  • Poprawiono dźwięk uszkodzeń spowodowanych przez burze
  • Ulepszony dźwięk zmiany biegów pojazdu
  • Naprawiono błąd, który powodował, że szybkie naciśnięcie strzału z karabinu snajperskiego odtwarzało dźwięk, jakby oddano dwa strzały
  • Ulepszony dźwięk dla M5C Bolte, EBAA Wildcat i MD540 Nightbird, gdy mijają graczy

Tryby

Przełom

  • Naprawiono możliwość odradzania się pojazdów powietrznych w kwaterze głównej przeciwnika na początku rundy

Strefa zagrożenia

  • Udane misje nie powinny być już pokazywane jako nieudane
  • Nie można już użyć wezwania do ponownego rozmieszczenia, gdy wszyscy gracze w drużynie żyją
  • Usunięto statystyki rankingu pozycji z ekranu końca rundy w strefie zagrożenia
  • Zmieniono koszty kilku broni i gadżetów Strefy Zagrożenia
  • Wędrujące AI LATV nie powinny już odradzać się lub pojawiać się w niewłaściwym czasie
  • Żołnierze nie powinni już dłużej tkwić w stanie bezsilności
  • Na końcu rundy strefa zagrożenia pokazuje teraz wszystkie zabójstwa, a nie tylko zabitych ludzi
  • Koniec rundy w strefie zagrożenia wyświetla się teraz poprawnie w rundzie zamiast odrodzenia życia
  • Zebrany dysk danych nie będzie już trwale zaznaczany na minimapie
  • Gracze nie mogą już poruszać się swoją postacią w strefie zagrożenia po śmierci lub wykrwawieniu się

Wysypka

  • Naprawiono problemy z przedwczesnym i/lub nieprawidłowym ogłaszaniem przez Rush zwycięskiej drużyny
  • Rozmieszczanie gadżetów nad Rush M-COMS nie powinno już uniemożliwiać jego uzbrojenia

Podbój

  • Zmieniono miejsca odradzania się, aby zapobiec pojawianiu się poza granicami

Żołnierze AI

  • Żołnierze SI nie będą już pojawiać się w tyle podczas wsiadania do pojazdu
  • Żołnierze SI mogą teraz naprawiać pojazdy bojowe w trybie wojny totalnej
  • Ulepszenia Żołnierzy AI obsługujących śmigłowce
  • Ulepszenia AI Żołnierzy wskrzeszających ludzkich graczy

Żołnierz

  • Naprawiono pewne błędy, w wyniku których gracz nie mógł trafić po wejściu na odsłonięte siedzenie pojazdu
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego martwi żołnierze lub sojusznicy blokowali pociski
  • Naprawiono kolejne przypadki, w których nie można było ożywić graczy, gdy niektóre części ich ciała przenikały przez zasoby/geometrię
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom umieszczanie obiektów do rozstawienia w niektórych obszarach
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz nie mógł skoczyć ani przeskoczyć po ożywieniu kogoś
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mieli 2 ręce na karabinie podczas sprintu po stromym zboczu
  • Naprawiono utratę danych wejściowych podczas wskakiwania/zeskakiwania z drabiny
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze wyglądali na latanie po atakującej w zwarciu wodzie
  • Naprawiono błąd powodujący, że żołnierze czasami stawali się niewidzialni po powaleniu
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracze czasami przechodzili w stan powalenia, zamiast umierać, jeśli zostali zabici w obszarze poza granicami gry
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracze wpadali w stan powalenia po zderzeniu z pojazdem powietrznym
  • Naprawiono błąd, w którym gracze czasami przechodzili w stan powalenia pod wodą
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że gracze czasami byli wyrzucani w powietrze po ożywieniu
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ponowne rozmieszczenie żołnierza mogło powodować unoszenie się upuszczonej broni
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający czołganie się pod niektórymi przeszkodami w pozycji leżącej
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kamera gracza mogła czasami przenikać przez ziemię lub przedmioty, gdy leżała na ziemi
  • Naprawiono błąd, który powodował, że żołnierze mogli latać, spadając ze stromych obszarów
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre przejścia kamery wymuszały zresetowanie pola widzenia gracza do domyślnego pola widzenia (55°)
  • Naprawiono błąd, w którym można zginąć po wejściu do pojazdu zaraz po wykonaniu ataku wręcz w powietrzu;
  • Pole widzenia nie powinno już pękać po zmianie broni na drabinach
  • Ulepszone przechodzenie przez poruszające się obiekty
  • Zaktualizowano animacje skarbców kierunkowych
  • Żołnierze nie będą już umierać podczas pływania w pobliżu lub pod pojazdem wodnym

Animacje

  • Naprawiono błąd, który powodował animacje uszkodzonej broni podczas sprintu do obiektów świata, takich jak ściana
  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe odtwarzanie animacji przeładowania
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przerwanie wskrzeszenia powodowało przerwanie animacji pierwszoosobowych
  • Naprawiono kilka uszkodzonych animacji oka
  • Ulepszono animacje podglądu obiektów do rozmieszczania
  • Ulepszone animacje lewego ramienia podczas czołgania się z MCS-880
  • Poprawiono animacje lewej ręki podczas korzystania z podlufy podczas sprintu
  • Wybieganie z wody podczas pływania nie powoduje już zacięcia animacji ślizgania się
  • Animacje lewej ręki nie powinny się już przerywać podczas wchodzenia i wychodzenia z pojazdu
  • Gracze nie powinni już doświadczać zapętlonych animacji wskrzeszania po powaleniu
  • Strzelcy nie powinni już czasami przenikać za pojazdami podczas jazdy
  • Ulepszono animacje ożywiania
  • Zmiana broni w otwartym siedzeniu pojazdu nie będzie już skutkowała zepsutą animacją
  • Stonowany ruch broni podczas początkowego celowania po rozmieszczeniu
  • Wygładzono animacje przejścia dla ruchu kamery i broni podczas przełączania między trybami stania/kucania
  • Wskoczenie do wody podczas przeładowania nie powoduje już zepsutej animacji przeładowania
  • Nie możesz już patrzeć przez ręce podczas używania SWS-10 lub DXR-1 w pozycji leżącej podczas przeładowania
  • Dopracowane animacje bezczynności dla karabinów

Specjaliści

Anioł

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że torba z zaopatrzeniem Anioła nie wylądowała podczas podskakiwania blisko pojazdu
  • Naprawiono przypadki, w których Torba z Zaopatrzeniem Anioła nie aktywowała się poprawnie
  • Naprawiono niektóre zdarzenia, które mogły powodować, że siatka z torby z zaopatrzeniem Anioła kopiowała się na inne rzucane pociski

irlandzki

  • Sprawiono, że wszystkie typy pojazdów są w stanie przebić się przez rozkładaną osłonę Irisha
  • Rozwiązano przypadki, w których irlandzkiego systemu fortyfikacji nie można było umieścić na pochyłym terenie
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że APS-36 Shootdown Sentinel nie zawsze zatrzymywał cele, jeśli został zablokowany przez stojącego na nim żołnierza
  • Naprawiono błąd, przez który gracze mogli zobaczyć APS-36 Shootdown Sentinel w nieskończonej pętli strzelania do niezidentyfikowanego celu

Spycharka

  • Tarcza balistyczna SOB-8 i broń główna nie mogą być już wyposażone w tym samym czasie podczas uderzenia lub wchodzenia do pojazdu
  • Dozer staje się teraz wrażliwy na krótki czas, gdy tarcza balistyczna SOB-8 zostanie trafiona ciężkim ogniem, na przykład z czołgów
  • Śmierć jako Spychacz podczas trzymania tarczy balistycznej SOB-8 nie spowoduje już wskrzeszenia z aktywną tarczą
  • Wskrzeszenie spycharki z aktywną tarczą balistyczną SOB-8 nie sprawia już, że unosisz się w górę
  • Wielokrotne naciskanie przycisków leżenia i tarczy balistycznej SOB-8 podczas spycharki nie będzie już powodować unoszenia tarczy w pozycji leżącej
  • Wykonanie zabójstwa spycharki z aktywną tarczą balistyczną SOB-8 będzie teraz odtwarzać prawidłową animację
  • Naprawiono błąd, w którym narzędzia naprawcze powodowały, że tarcza balistyczna SOB-8 odbijała pociski
  • Naprawiono błąd, przez który tarcza balistyczna SOB-8 mogła przebijać się przez cienkie ściany

Rao

  • Pakiet Cyber ​​Warfare firmy Rao powinien być teraz bardziej responsywny
  • Naprawiono błędy związane z używaniem umiejętności Cyber ​​Warfare Suite bez aktywnego celu
  • Gdy umiejętność Cyber ​​Warfare Suite skończy się, twój cel zostanie zresetowany
  • Zastąpiono sieć trojańską cechą percepcji wątków:
  • Kiedy Rao odniesie obrażenia od ognia wroga, automatycznie sam dostrzeże wroga

Paik

  • Zastąpiono postrzeganie zagrożeń cechą Sokoli:
  • Gracze zranieni przez Paika są teraz wykrywani dla wszystkich
  • Zaktualizowano kryteria mistrzostwa Paik, aby były zgodne z jej nową cechą

Kacper

  • Dron zwiadowczy OV-P może teraz schodzić za pomocą przycisków kucania
  • Wirniki drona zwiadowczego OV-P są teraz prawidłowo umieszczone
  • Dźwięk wykrywania jest teraz odtwarzany poprawnie podczas korzystania z drona zwiadowczego OV-P
  • Dron zwiadowczy OV-P zapamiętuje teraz swój kierunek po ponownym wejściu
  • Naprawiono błędny tekst wyświetlany podczas drona zwiadowczego OV-P
  • Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał podniesienie drona zwiadowczego OV-P, jeśli wszedłeś do niego kucając

Borys

  • Działko strażnicze SG-36 nie powinno już przenikać na zewnątrz wind
  • Czołg przejeżdżający nad Działkiem Strażniczym SG-36 teraz go zniszczy

Sundance

  • Naprawiono granaty przeciwpancerne, które namierzały cele, które były zbyt daleko
  • Granaty przeciwpancerne filtrują teraz według kąta i odległości w dokładniejszy sposób i mają ten sam priorytet dla pojazdów powietrznych/naziemnych
  • Granaty przeciwpancerne nie zamieniają już celów, gdy już śledzą cel i mają zmniejszony maksymalny zasięg po rozłożeniu i locie
  • Granaty przeciwpancerne mają teraz inny promień śledzenia dla pojazdów naziemnych i powietrznych
  • Granaty przeciwpancerne nie obierają już rozmieszczanej osłony Irisha ani działka strzeleckiego APS-36
  • Granaty przeciwpancerne śledzą prawidłowo, jeśli zostaną teraz uśpione na ziemi, zamiast po prostu eksplodować
  • Poprawiono prędkość podczas przełączania przez pas granatów Sundance
  • Dostosowano momenty detonacji granatów rozpraszających, aby umożliwić im szybsze eksplodowanie
  • Lądowanie na nierównym terenie nie powoduje już podskakiwania Sundance w powietrzu
  • Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego ciało Sundance mogło odłączyć się od pojazdu po wejściu do pojazdu podczas lądowania w kombinezonie, przez co Sundance stał się niewidzialny

Falck

  • Pistolet Falck S21 Syrette można teraz zakładać podczas pływania
  • Naprawiono błąd w prologu, który powodował, że strzykawka Falcksa nie powodowała odrodzenia podbieraka na ziemi
  • Zmniejszono odległość, z której widoczna jest strzałka pistoletu Syrette S21

Mackay

  • Ułatwiono Mackayowi chwytanie się poruszających się pojazdów
  • Gracze nie mogą już otrzymywać obrażeń od haka po powaleniu
  • Poprawiono animację chodzenia Mackay'a podczas celowania w dół, celownik nie powinien już być źle dopasowany do miejsca oddawania strzałów
  • Rozwiązano problemy, w których dym uniemożliwiał działanie kotwiczki;
  • Celownik z kotwiczką powinien teraz prawidłowo podnosić obiekty, gdy znajduje się w zasięgu
  • Patrzenie jak najdalej w lewo/prawo podczas graplowania i wciskania A/D nie pozwala już na spowolnienie ani przyspieszenie
  • Naprawiono rzadki przypadek, w którym wejście do pojazdu po użyciu haka mogło spowodować, że Mackay stał się niewidzialny

HUD / interfejs użytkownika

  • HUD – wskazówki dotyczące przeładowania, niskiego poziomu amunicji i braku amunicji będą teraz migać przez kilka sekund, a następnie znikną. Zmiana broni w tych stanach spowoduje ponowne uruchomienie animacji
  • HUD – dodano kolor krytyczny (czerwony) i poza granicami (szary) do widżetów HUD WorldInfo, SoldierInfo i SoldierCompass
  • HUD – wyśrodkowany odczyt kierunku kompasu żołnierza i dodany kształt strzałki pozycjonującej
  • HUD – dodano opcje skalowania minimapy/drużyny, dziennika osobistego, dziennika świata, informacji o graczu/pojeździe, czatu i listy pasażerów pojazdu
  • HUD – dodano stan krytyczny dla pojazdów
  • Dodano nowe opcje, które pozwalają graczom skalować przezroczystość wielu różnych ikon w interfejsie (ikony znajomych, ikony członków drużyny, ikony wrogów, ikony wskrzeszenia, ikony celów i ikony znaczników ping). Każdy typ ikony może mieć inną przezroczystość, gdy jest powiększony lub nie. Tę opcję można znaleźć w menu WYŚWIETLACZ > IKONY HUD.
  • Dodano opcję Widoczności dziennika czatu, aby umożliwić graczom ustawienie domyślnego trybu widoczności dziennika czatu (co pozwala na wyłączenie go na konsoli, gdzie nie ma powiązań klawiszy, aby zmienić widoczność w grze)
  • Dostosowano skalowanie ikon celów wraz z odległością, teraz zaczynają się skalować na 50 m (zamiast 100 m) i przestają skalować na 500 m (zamiast 1000 m)
  • Rozwiązano problem polegający na zbyt dużym powiększeniu przyjaznych ikon
  • Ikona „Potrzeba leczenia” nie jest już widoczna nad sojusznikami podczas gry jako Anioł bez skrzynki medycznej
  • Wskaźnik granatu nie pozostaje już po wybuchu granatu
  • Karta zabójstw powinna teraz zawsze aktualizować się po zabiciu przez Żołnierzy SI wkrótce po samoleczeniu
  • Działko strażnicze SG-36 i dron zwiadowczy OV-P są teraz pokazywane/ukrywane w zależności od dostępności gadżetów
  • Naprawiono błąd, przez który minimapa nie aktualizowała się po wejściu do pojazdu latającego z ziemi
  • Naprawiono problem, który powodował, że podpowiedzi znikały przy pierwszym rozmieszczeniu w pojazdach;
  • Wykonano płynniejsze animacje dla Menu Plus
  • Dodano 24 nowe opcje sterowania przezroczystością i rozmiarem ikon HUD
  • Dodano brakującą opcję Always Traversal Sprint w zakładce KONTROLER

Gadżety

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał założenie płyty pancerza IBA, jeśli byłeś leczony w tym samym czasie
  • Użycie płyty pancerza IBA nie powoduje już migotania i ponownego pojawiania się płyty na ekranie po użyciu
  • Naprawiono błąd, w którym gracze mogli rozstawiać przedmioty, aby przycinać drabiny i liny, które mogły blokować przejście
  • Poprawiono pozycjonowanie podglądu rozstawionych obiektów (takich jak wieżyczka Borisa), aby lepiej odzwierciedlać powierzchnię, na której gracz próbuje ją umieścić, zamiast unosić się w powietrzu.
  • Gadżety nie powinny już być niszczone, jeśli w ich pobliżu otworzą się lub zamkną drzwi
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gadżety uzupełniane za pośrednictwem Skrzynki z wyposażeniem powodowały, że gracz nie mógł ponownie rozmieścić wybranego gadżetu w późniejszym okresie życia
  • Efekt EMP granatów nie wykracza już poza ich wizualny promień wybuchu
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom upuszczanie skrzynek z amunicją i lekami przez cienkie ściany
  • CG Recoilless M5 / RPG / SMAW będzie teraz jednym strzałem dla Rangera, jeśli jest to bezpośrednie trafienie
  • Bezodrzutowy M5 CG nie będzie już automatycznie przeładowywał się, gdy zostaniesz powalony, jeśli zginiesz po jego wystrzeleniu
  • Naprawiono błąd powodujący przerwanie pustego przeładowania Bezodrzutowego M5 podczas przeskakiwania
  • Naprawiono problem polegający na tym, że użytkownicy mogli zdetonować materiał wybuchowy C5 podczas hakowania
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zarówno mina przeciwpancerna żołnierza, jak i mina przeciwpancerna Bolte'a znikały po krótkiej chwili, jeśli gracz zginął
  • Narzędzie naprawcze wyłącza się teraz po śmierci gracza
  • Ułatwiono umieszczanie sygnalizatora wstawiania
  • Odradzasz się teraz w tym samym kierunku, w którym skierowane są sygnalizatory wstawiania podczas odradzania się
  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom strzelać pociskami przeciwlotniczymi FXM-33, gdy ich cel był w dymie
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pocisk przeciwlotniczy FXM-33 nie włączał się ponownie, dopóki użytkownik nie przełączył się na inną broń i z powrotem po trafieniu impulsem elektromagnetycznym
  • Naprawiono błąd, przez który granaty dymne nie wybuchały podczas poruszania się dźwigów

Dodatki do broni

Zmieniono zachowanie wielu dodatków do broni, aby ich wpływ podczas dostosowywania broni był wyjątkowy i zauważalny. Wcześniej niektóre dodatki miały efekty, które były zbyt podobne do innych i nie było jasne, jaki będzie wpływ na twoją broń podczas przełączania się między nimi. Oto przykład zaktualizowanego zachowania podczas dostosowywania AC-42:

  • A – Kompensator Warhawk
  • Aktualizacja 3.3: ulepszona kontrola odrzutu w poziomie, zmniejszona kontrola odrzutu w pionie<./li>
  • Aktualizacja 4.0: ulepszona kontrola odrzutu, zmniejszona celność broni<./li>
  • B – Lekki uchwyt grzechotnika
  • Aktualizacja 3.3: poprawiona celność podczas ruchu, zmniejszona celność podczas statyki
  • Aktualizacja 4.0: :zwiększona celność strzelania z biodra, zmniejszona celność podczas ADS
  • C – Maul hybrydowy 1,5X-3X
  • Prędkość ADS spadła o 4,0
  • Poziomy powiększenia i opcje przełączania optyki utrzymują się
  • D – Rundy poddźwiękowe
  • Odrzut bazowy zmniejszony o 4,0
  • Zmniejszona widoczność Błysku wylotowego
  • Zmniejszona prędkość pocisku

Dalsze zmiany w dodatkach do broni:

  • Opisy fabryczne i rozszerzone lufy wyświetlają teraz prawidłowe zmiany szybkostrzelności
  • Modyfikatory broni są teraz prawidłowo stosowane podczas wymiany dodatków, gdy dwójnóg jest wyposażony
  • Naprawiono błąd, który powodował, że dodatek do granatnika 40 mm trafiał w niewidzialną ścianę po wystrzeleniu w pomieszczeniu
  • Naprawiono błąd, który zapewniał nieograniczoną ilość amunicji, jeśli dodatki do magazynków były przełączane między wystrzeliwaniem dodatku pod lufę
  • Naprawiono niektóre bronie wyświetlające nieprawidłową liczbę amunicji dla określonych magazynków
  • Dodawanie i usuwanie załączników w menu Plus będzie teraz zawsze poprawnie stosować ich zmiany statystyk
  • Aktywacje pod lufą, takie jak latarki i celowniki laserowe, nie będą już resetowane po ożywieniu
  • Dodatki do dwójnogów nie będą się już włączać i wyłączać podczas przeładowywania
  • Czas ADS w BKS 8X jest teraz taki sam jak w przypadku innych oscyloskopów
  • Dostosowano rozmiar lunety DD Holo, aby dopasować ją do innych lunet
  • Zmniejszono rozmycie na lunecie Ghost Hybrid
  • Niektóre dodatki pod lufą nie powinny już mieć wspólnej puli amunicji
  • Hybryda Maula i Hybryda Ducha teraz poprawnie wyświetlają oba poziomy powiększenia lunety na ekranie kolekcji
  • Dodatek Fusion Holo nie przenika już przez siatki następujących broni: AK-24, LCMG, PP-29 i SFAR-M GL
  • Naprawiono problemy z przenikaniem przez kamerę, gdy optyka Fusion Holo jest wyposażona podczas ADS

Bronie

  • Magazynek o dużej mocy do AK24 pokazuje teraz prawidłową ilość pocisków
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli od razu strzelać po przeładowaniu dodatku do granatnika na M5A3
  • Zaktualizowano opisy tekstowe dla NTW-50 i DM7
  • Naprawiono błąd, który powodował, że powiększony magazynek PBX-45 miał niewielkie opóźnienie przed wystrzeleniem po przeładowaniu
  • Umieszczono brakujące „R” w opisie PKP-BP
  • Zwiększony odrzut podstawy PKP-BP
  • Naprawiono błąd, który powodował opóźnienia broni w lunetach dla M44
  • Odnaleziono brakujący pocisk w M44
  • M44 wyświetla teraz prawidłową animację przeładowania w pozycji leżącej
  • Naprawiono problem z M44, który powodował, że luneta poruszała się znacznie bardziej niż zamierzano podczas celowania
  • Taktyczny hamulec wylotowy Arcom nie unosi się już po założeniu na MP9
  • Zwiększono obrażenia dalekiego zasięgu lekkiej amunicji SWS-10 z 35-40 na 75 metrów
  • Żelazny celownik nie będzie już widoczny, gdy na PP-29 . zostanie wyposażony fuzyjny holo
  • Naprawiono problem z nieprawidłowymi pulami amunicji ustawionymi na PP-29, które pokazywały nieprawidłowe ilości amunicji
  • Naprawiono amunicję średnią i poddźwiękową PP-29 z odwróconymi pulami amunicji
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że podbeczułki w SFAR-M GL nieoczekiwanie kończyły się amunicją
  • Wycentrowano celownik w DXR-1
  • Zwiększony spadek obrażeń od kul AC42
  • Skuteczny zasięg AC42 został obniżony
  • Zmniejszono drgania lunety podczas strzelania z DM7 i VCAR
  • Naprawiono błąd powodujący niespójne rozproszenie lub odrzut broni
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pociskom zadawanie prawidłowej ilości obrażeń
  • Karabiny snajperskie Bolt Action teraz poprawnie odtwarzają swoją animację po otwarciu menu Plus i wystrzeleniu
  • Komunikat o przeładowaniu nie przestanie migać, gdy w magazynku pozostanie tylko kilka pocisków
  • Ponowne ładowanie, gdy ADS nie będzie już resetować powiększenia aparatu
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego broń mogła stać się niewidzialna podczas wspinania się po drabinie
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy gracze nie mogli strzelać ani celować po wyjściu z pojazdu;
  • Przełącz zakres jest teraz zależny od schematów kontrolera żołnierza
  • Bronie na ekranie zbierania nie będą już porównywać się z bronią wybraną na ekranie rozmieszczania, co spowodowało nieprawidłowe porównania
  • Poprawiono jakość wizualną celowników i czerwonych kropek w lunetach o dużej mocy na niskich/średnich ustawieniach graficznych
  • Usunięto podwójne odstępy w opisach tekstowych wielu broni
  • Zmniejszono drgania lunety podczas strzelania z DM7 i VCAR
  • Naprawianie złamanego ramienia podczas wykonywania pompki podczas czołgania się z MCS-880
  • Ulepszona animacja broni podczas rozmieszczania z pojazdu
  • Dodano podpowiedź do gry dla stabilnego zasięgu
  • Broń nie powinna już ślizgać się po podłodze po upuszczeniu
  • Poprawiono pozycję i czas upuszczania upuszczonej broni
  • Celownik strzelby podlufowej nie znika po zbliżeniu

Bijatyka

  • Poprawki animacji związane z eliminacjami w walce wręcz
  • Naprawiono problem polegający na tym, że kamera była niewłaściwie umieszczona podczas eliminacji
  • Naprawiono błąd związany z odlatującymi celami podczas obalania na ruchomej platformie
  • Naprawiono błąd, w którym trafienia w walce wręcz nie były konsekwentnie rejestrowane na ruchomych celach
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz mógł jednocześnie rzucać granatem i rzucać w zwarciu
  • Naprawiono błąd, w którym gracz mógł utknąć w animacji walki wręcz
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wykonanie ataku wręcz w pozycji leżącej mogło spowodować zablokowanie noża do momentu zainicjowania kolejnego ataku wręcz
  • Naprawiono błąd, który powodował, że broń zamiast tego odtwarzała animację noża

Pojazdy

  • Jak opisano w naszym ostatnim Podstawowe informacje zwrotne, dostosowujemy liczbę aktywnych pojazdów na mapach i trybach, a pierwszą iterację tej zmiany zauważycie w tej aktualizacji. Jako przykład tego, jak to rozegra się w Breakthrough 64 dla Kaleidoscope, oto jak dostosowaliśmy całkowitą liczbę dostępnych pojazdów w meczu, według sektora:
  • Sektor 1 – 17 -> 13
  • Sektor 2 – 18 -> 17
  • Sektor 3 – 19 -> 17
  • Zdrowie żołnierza i pojazdu pokazuje teraz prawidłowe wartości dla wszystkich siedzeń w pojeździe
  • Radar wyświetla się teraz poprawnie podczas ponownego rozmieszczania na sojuszniku w Mi-240 Super Hind lub MV-38 Condor
  • Zabicie kogoś Tuk-Tukiem czasami powodowało wyświetlenie niewłaściwej ikony pojazdu na karcie zabójstwa
  • Zniszczenie Tuk-Tuka lub Polaris Sportsman w tunelu nie spowoduje już pojawienia się unoszących się szczątków
  • Gracze mogą teraz pingować podczas prowadzenia pojazdów w widoku z trzeciej osoby
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że cofanie w czołgu było problematyczne;
  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom pominąć licznik czasu odnowienia wyposażenia w helikopterze
  • Gracze nie będą już unosić się w powietrzu podczas wychodzenia z myśliwca do góry nogami
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pojazdy nie były wystawiane po wezwaniu, ale nadal pokazywane były jako „w grze”
  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom strzelać pociskami przeciwpancernymi, gdy ich cel był w dymie
  • Zmieniono tekst w opcjach powiększenia pojazdu, aby było bardziej jasne, co ta opcja robi
  • Tornada nie powinny już rzucać helikopterem pod świat, w wyniku czego pasażerowie lądują pod wodą
  • Naprawiono błąd, który czasami wpływał na widoczność flar
  • Wyjście i ponowne wejście do czołgu nie będzie już skutkowało nieprawidłowym ustawieniem kamery
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego helikoptery mogły latać pod światem gry w trybie Klepsydra
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wystrzelenie pocisku przeciwlotniczego pomijało żółtą fazę namierzania i przeskakiwało prosto do czerwonego
  • Naprawiono błąd, który czasami mógł powodować pojawianie się helikopterów na ziemi
  • Naprawiono błąd, który czasami powodował, że gracze wpadali w świat podczas rozmieszczania się w czołgu
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom ręczne przeładowanie broni w niektórych pojazdach
  • Radar powietrzny powinien teraz poprawnie wyświetlać wrogów
  • Naprawa systemu czasami przywracała tylko kilka punktów zdrowia, zostało to poprawione
  • Gracze mogli zranić się wybuchową bronią pojazdu podczas animacji wjazdu pojazdu, zostało to wyłączone
  • Nie można już zastrzelić się przez krótki czas podczas wsiadania do pojazdu
  • Wskazówki dotyczące pojazdów będą się teraz pojawiać przy pierwszym wdrożeniu
  • Ustawienia „odwróconego wyglądu” pojazdu nie są już połączone ze sterowaniem lotem
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom natychmiastowe namierzenie pojazdu po użyciu flar
  • Światła na pojazdach latających są teraz włączone, gdy gracz znajduje się w kokpicie.
  • Naprawiono błąd, który czasami powodował, że rakiety AH-64GX Apache Wararchief lub KA-520 Super Hokum Smart ignorują swój cel.
  • Specyficzny blok betonowy powodował zablokowanie T28. T28 przezwyciężył swój strach i może teraz przelecieć nad nim
  • Odwrócony pionowy wygląd działa teraz zgodnie z oczekiwaniami w pojazdach transportowych
  • Kamera z perspektywy trzeciej osoby pojazdu nie przenika już przez otoczenie.
  • Opcja „Wskazówki dotyczące sterowania” wyświetla się teraz dla wszystkich zamierzonych pojazdów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że most przenikał w widoku z trzeciej osoby w T28 na klepsydrze
  • Nie widać już plecaków wystających z boku bombowca B17.
  • Zabranie tuk-tuka do windy będzie teraz wyświetlać prawidłowe zdrowie
  • Wprowadzono poprawki do różnych efektów wizualnych podczas lotu helikopterem i odpalając środki zaradcze w celu zmniejszenia ryzyka nadwrażliwości na światło
  • Pojazdy pojawiające się na ekranie rozmieszczania będą teraz ostatecznie porzucane, jeśli zostaną pozostawione
  • Naprawiono błąd, który powodował problemy z animacją podczas przechodzenia z pojazdu do stanu powalonego;
  • Światła helikoptera nie są już przesunięte względem ich początkowej pozycji na ekranie odliczania dobierania graczy
  • Animacja rozmieszczania będzie teraz odtwarzana tylko raz, po wielokrotnej zmianie miejsc z rzędu przez gracza w pojazdach.
  • Czołgi nie powinny już tkwić w błocie podczas burzy na Orbitalu
  • Efekty pogodowe są teraz bardziej konsekwentnie stosowane do pojazdów.
  • Reprezentacja fizyki żołnierzy teraz lepiej pasuje do rzeczywistej animacji pozy w Tuk-Tuk lub Portal RHIB
  • Dodano do pojazdów celownik widoku z trzeciej osoby w trybie freelook
  • Ekran pojazdu w widoku pierwszoosobowym teraz zmienia kolor na czerwony w krytycznym stanie zdrowia
  • Pojazdy pokazują teraz zarówno stan zdrowia żołnierza, jak i pojazdu dla wszystkich miejsc zajmowanych przez gracza.
  • Zaktualizowano opcję „Transport patrz za siebie” na „Zresetuj widok z kamery”
  • Poprawiono nachylenie kamery w widoku z pierwszej osoby w helikopterze, aby lepiej odzwierciedlać kierunek podróży i zwiększyć widoczność
  • Naprawiono pojawianie się pojazdów w windach
  • Pojazdy nie powinny już być nieprawidłowo spowalniane podczas przejeżdżania przez niektóre platformy, takie jak mosty

AH-64GX Apache Wódz Wojenny

  • Kamera skrzydłowa podczas wystrzeliwania rakiet na AH-64GX Wódz wojenny Apache jest teraz dokładniej wyrównana
  • HUD będzie teraz bardziej widoczny podczas nurkowania z nosem w AH-64GX Wódz Wojenny Apache

EBAA Wildcat

  • Poprawiono opis tekstowy na EBAA Wildcat, aby dokładniej odzwierciedlał jego uzbrojenie
  • Poprawiono opis tekstowy na EBAA Wildcat i wyrzutni dymu T28
  • EBAA Wildcat może teraz wspinać się na wzgórza z nieco większą łatwością
  • Zwiększono siłę hamulca ręcznego w EBAA Wildcat
  • Na Orbitalu The EBAA Wildcat miał problemy z jazdą po skałach o niskiej lub średniej wysokości. To już nie występuje

F-35E Pantera

  • F35-E Panther będzie od teraz otrzymywać zamierzone obrażenia, uderzając w określone budynki na mapie Klepsydra
  • Zwiększona siła wyrzutu przy niskich prędkościach w F-35E Panther
  • Dodano wyrzutnik dla F-35E Panther w trybie zawisu
  • Efekty wizualne dopalacza nie są już widoczne przez obrotową dyszę silnika w F-35E Panther

KA-520 Super Hokum

  • Wprowadzono poprawki do KA-520 Super Hokum, aby lepiej dopasować jego pociski do celownika
  • KA-520 Super Hokum teraz poprawnie wyświetla wyposażone załączniki na swoim modelu 3D

Rozpoznanie LATV4

  • Podczas wchodzenia do zwiadu LATV4 po sprincie gracze znajdą się teraz na właściwym miejscu
  • Naprawiono błąd, który powodował, że LATV4 czasami spadał przez podłogę na klepsydrze
  • Lepiej umiejscowiono obszar trafienia głowy i ramion strzelców w LATV4 Recon
  • Gracz nie jest już wypychany poza granice, jeśli zostanie wskrzeszony pod LATV4
  • Zwiad LATV4 nie utknie już na problematycznej skale na mapie Odrzucone

Poduszkowiec LCAA

  • Naprawiono błąd, który powodował, że poduszkowiec LCAA zacinał się w otoczeniu na mapie Ucieczka
  • Naprawiono kolizję poduszkowców LCAA wokół punktu G1 na Kalejdoskopie
  • Poduszkowiec LCAA nie może już latać po uderzeniu w rampę z dużą prędkością
  • Poprawiono wzmocnienie poduszkowca LCAA, aby nie wspinał się po pionowych ścianach
  • Pływanie w pobliżu poduszkowca LCAA, który znajduje się na wodzie, nie spowoduje już śmierci

Śruba M5C

  • Gracze mogą teraz łatwiej strzelać do pasażerów w M5C Bolte
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Bolte MC5 spadał przez świat na Orbitalu po przycięciu pni drzew.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kamera psuła się po ożywieniu spod zwiadu LATV4.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał widoczność Bolte MC5 po zażądaniu połączenia
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się animacji głównego działa M5C Bolte w animacji strzelania.
  • Dostosowano wyrzutnię rakiet MC5 Bolte Missile Launcher, a teraz uszkadza ona również czołgi
  • Czas życia 10 -> 3,2
  • Siła silnika 175 -> 70
  • Obrażenia 70 -> 45

MAV

  • Naprawiono błąd, który powodował, że celownik 40mm Volley Pod nie wyświetlał się w MAV
  • Ulepszone opisy tekstowe na MAV

MD540 Nocny Ptak

  • Zmiana miejsc w MD540 Nightbird czasami zmieniała pole widzenia. Nie powinno już tego robić
  • Teraz można strzelać do pilota MD540 Nightbird przez górną część szyby kokpitu

MV-38 Kondor

  • Kondor MV-38 nie powinien już wymykać się spod kontroli, gdy zostanie zniszczony
  • Poprawiono opis tekstowy na MV-38 Condor, aby dokładniej odzwierciedlał jego uzbrojenie
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pozycja kamery mogła czasami zacinać się po wyjściu z MV-38 Condor
  • 50mm Cannon Pod został zmodyfikowany w stosunku do innych pojazdów
  • RWS 50mm montowany na pojazdach lotniczych
  • Początek i koniec obrażeń 60 -> 65
  • Impuls udarowy 8000 -> 3000
  • Ta zmiana oznacza, że ​​powinien teraz zniszczyć MD540 Nightbird w 2, a nie 3 strzałach
  • RWS 50mm montowany na pojazdach lądowych
  • Impuls udarowy 4000 -> 2500
  • Obrażenia początkowe 85 -> 92
  • Obrażenia końcowe 60 -> 65
  • Spadek obrażeńOdległość początek 180 -> 200
  • Szybkość uzupełniania 2,3 -> 2,1

Polaris Sportowiec

  • Gracze nie powinni już spadać przez świat gry podczas jazdy Polaris Sportsman podczas odnowienia
  • Dokonano korekty ustawień kamery podczas jazdy Polaris Sportsman, zapewniając graczom zachowanie widoczności przez cały czas
  • Gracze nie mogą już utknąć w kontenerach podczas jazdy Polaris Sportsman w trybie Ucieczka w strefie zagrożenia

T28 / M1A5

  • Powłoka CIEPŁA
  • Obrażenia przy uderzeniu zwiększone o 90 > 115
  • Czas uzupełniania pocisku zwiększony z 6 > 6,8 sek.