Back Market AirDrops odnowił kampanię sprzętu Apple w sklepach Apple Stores [Wideo]
Jabłko i Wstecz Rynek połączyli siły nad nową kampanią promującą odnowiony sprzęt Apple. Ta kampania na rzecz nadawania urządzeniom drugiego życia ma miejsce tuż po Dniu Ziemi w zeszłym tygodniu. Firma zaskoczyła swoich klientów, wysyłając wiadomości AirDropped na iPhone'y zakupione w sklepach Apple w Berlinie i Londynie.
Back Market to strona internetowa, która kupuje i sprzedaje odnowioną technologię. Strona ma na celu zwiększenie zaufania konsumentów do odnowionych urządzeń. Każde urządzenie przechodzi przez system stopniowania, który kontroluje wygląd i stan techniczny produktu.
Odnowione urządzenia nie tylko dostają drugą szansę, ale także generują mniej odpadów elektronicznych i są tańsze niż fabrycznie nowe. Wiele produktów nie jest nawet bardzo starych i wygląda na zupełnie nowe.
Komunikaty mówiły: „Czas na odnowienie przy użyciu tańszego i bardziej ekologicznego modelu” oraz „Czy wiesz, że ten iPhone jest dostępny w kolorze białym, czarnym i bardziej zielonym?”
Wielu klientów wydawało się, że zgadza się z tym przesłaniem. Wielu klientów wydaje się zgadzać z przesłaniem. Umożliwiając Back Market kontynuowanie tej kampanii, pokazuje zaufanie Apple do swoich odnowionych urządzeń.
umieścić na youtube