Muzyka Starfield będzie Twoim towarzyszem w nowej kosmicznej grze RPG Bethesdy
Najnowsze spojrzenie firmy Bethesda Softworks na grę fabularną polegającą na eksploracji kosmosu Starfield jest przede wszystkim dla twoich uszu, ale nowa dyskusja między kompozytorem Inonem Zurem i reżyserem dźwięku Markiem Lampertem ma również kilka smakołyków dla oka, w postaci kuszących grafik koncepcyjnych obcych światów i ogromnej, niezbadanej przestrzeni.
W nowym odcinku wydanym we wtorek z Bethesdy W gwiezdne pole seria — poprzednie odcinki podkreślały projekt wizualny gry oraz jej towarzyszy i rozmowy — Zur i Lampert opowiadają o „emocjonalnym wymiarze Starfield”. To oczywiście muzyka i najnowsze spojrzenie/słuchanie Starfield oferuje go dużo. Zur omawia wyzwania związane z tworzeniem podpisu i motywów, a także rozbija, w jaki sposób elementy orkiestry reprezentują wszystko, od cząstek kosmosu po podróż do i powrót z odległych zakątków kosmosu.
Starfield będzie miał swój udział w interaktywnych i, miejmy nadzieję, niezapomnianych towarzyszach, gdy gracze rozpoczynają swoją przygodę, ale Lampert ma nadzieję, że muzyka i dźwięk w grze będą służyć jako inny rodzaj wszechobecnego towarzysza.
„Nie mamy kontroli nad tym, jak gracz decyduje się na doświadczenie gry” – powiedział Lampert. Muzyka jest w stanie zagrać właściwą zmianę akordów w odpowiednim momencie, ale wiele z nich dzieje się losowo. Właściwy czas, aby spojrzeć na dolinę, to moment, w którym następuje jedna zmiana akordu. Są takie momenty, które wydają się scenariuszem, ale tak nie jest. I podoba mi się, że każdy gracz ma to doświadczenie dla siebie osobiście.
Starfield ukaże się 11 listopada na komputerach z systemem Windows i na konsoli Xbox Series X, a w dniu premiery będzie można w nią grać w ramach subskrypcji Xbox Game Pass.