Muzyka Starfield będzie Twoim towarzyszem w nowej kosmicznej grze RPG Bethesdy

Autor: Anry Sergeev | 26.04.2022, 18:05

Najnowsze spojrzenie firmy Bethesda Softworks na grę fabularną polegającą na eksploracji kosmosu Starfield jest przede wszystkim dla twoich uszu, ale nowa dyskusja między kompozytorem Inonem Zurem i reżyserem dźwięku Markiem Lampertem ma również kilka smakołyków dla oka, w postaci kuszących grafik koncepcyjnych obcych światów i ogromnej, niezbadanej przestrzeni.

W nowym odcinku wydanym we wtorek z Bethesdy W gwiezdne pole seria — poprzednie odcinki podkreślały projekt wizualny gry oraz jej towarzyszy i rozmowy — Zur i Lampert opowiadają o „emocjonalnym wymiarze Starfield”. To oczywiście muzyka i najnowsze spojrzenie/słuchanie Starfield oferuje go dużo. Zur omawia wyzwania związane z tworzeniem podpisu i motywów, a także rozbija, w jaki sposób elementy orkiestry reprezentują wszystko, od cząstek kosmosu po podróż do i powrót z odległych zakątków kosmosu.

Starfield będzie miał swój udział w interaktywnych i, miejmy nadzieję, niezapomnianych towarzyszach, gdy gracze rozpoczynają swoją przygodę, ale Lampert ma nadzieję, że muzyka i dźwięk w grze będą służyć jako inny rodzaj wszechobecnego towarzysza.

„Nie mamy kontroli nad tym, jak gracz decyduje się na doświadczenie gry” – powiedział Lampert. Muzyka jest w stanie zagrać właściwą zmianę akordów w odpowiednim momencie, ale wiele z nich dzieje się losowo. Właściwy czas, aby spojrzeć na dolinę, to moment, w którym następuje jedna zmiana akordu. Są takie momenty, które wydają się scenariuszem, ale tak nie jest. I podoba mi się, że każdy gracz ma to doświadczenie dla siebie osobiście.

Starfield ukaże się 11 listopada na komputerach z systemem Windows i na konsoli Xbox Series X, a w dniu premiery będzie można w nią grać w ramach subskrypcji Xbox Game Pass.