Produkcja iPhone'a w Indiach rośnie o 50%, gdy do oferty dołącza iPhone 13
Według nowych danych rynkowych, produkcja iPhone'a w Indiach wzrosła o 50% rok do roku w pierwszym kwartale 2022 roku. Sprzedaż w kraju również rośnie, mimo że średnie ceny sprzedaży rosną dzięki sprzedaży większej liczby modeli premium.
Podczas gdy Apple początkowo ograniczyło iPhone'y Made in India do starszych modeli, firma potwierdziła na początku tego miesiąca, że iPhone 13 dołączył do asortymentu lokalnie produkowanych urządzeń…
Standard biznesowy raporty.
W pierwszym kwartale 2022 r. Apple wysłał prawie milion iPhone'ów „wyprodukowanych w Indiach” w tym kraju, co stanowi ogromny wzrost o 50 procent (rok do roku) w wysyłce iPhone'ów z kraju, dane pokazały we wtorek [ …]
„Wkład iPhone’ów nowszej generacji, takich jak iPhone 13, jest prawie równy iPhone’owi 12” – powiedział IANS Prabhu Ram, Head-Industry Intelligence Group w CMR.
Rozszerzone i zdywersyfikowane możliwości produkcyjne iPhone'a w Indiach, wraz z agresywnymi inicjatywami detalicznymi, nadal przyczyniają się do silnego tempa wzrostu w Indiach.
Na początku tego miesiąca gigant technologiczny potwierdził, że rozpoczął produkcję najlepiej sprzedającego się smartfona iPhone 13 w Indiach.
Foxconn jest wiodącym dostawcą Apple w kraju, odpowiedzialnym za całą produkcję iPhone'a 13, podczas gdy Wistron produkuje iPhone'a SE i iPhone'a 12.
Produkcja iPhone'a 13 w Indiach została opóźniona przez przerażające rewelacje dotyczące warunków pracy w jednym z zakładów Foxconn, w wyniku czego Apple nakazał zamknięcie zakładu do czasu rozwiązania problemów.
Zakład Foxconn został zamknięty po tym, jak Apple zareagowało na skargi dotyczące warunków pracy. Szczegóły były naprawdę makabryczną lekturą.
To właśnie w tej fabryce miała rozpocząć się produkcja iPhone'a 13 w styczniu – plany, które musiały zostać opóźnione po tym, jak Apple poddał fabrykę okresowi próbnemu do czasu rozwiązania problemów.
Jeśli chodzi o sprzedaż, Apple polegał na wysokich rabatach, aby sprzedawać iPhone'y na rynku wrażliwym na ceny, ale CMR twierdzi, że teraz to się zmieniło, a firma coraz bardziej polega na atrakcyjności produktów premium.
Zdjęcie: Sudip Saha /Unsplash
umieścić na youtube