Valorant patch 4. 08 notatek: dash Jett i strzałki Sova osłabione, dodano Fade
Jett od dawna jest jednym z Valorantto najlepsi agenci, ale najnowsza łatka gry trochę wiatru z jej żagli. Valorant łatka 4. 08 osłabia dualistycznego agenta, wzmacnia Neon i dodaje nowego agenta Fade do walki. Ta łatka była w samą porą, aby opublikować środową aktualizację do Aktu 2.
Najważniejszą aktualizacją w łatce jest zmiana Tailwind Jetta. Poprzednia wersja pozwalała jej błyskawicznie przeskakiwać z jednego miejsca w drugie, ale nowa wersja wymaga pewnej premedytacji. Po wprowadzeniu łatki Jett musi aktywować Tailwind, proces, który obejmuje krótkie opóźnienie, a następnie użyć zdolności w ciągu 12 sekund. Gracze Jett nie będą już mogli reagować natychmiast i muszą przygotować swoje doskoki przed użyciem umiejętności.
Łatka wprowadziła również Agenta Fade, który wykorzystuje cienie do wykrywania wrogów. Sova otrzymał również kilka osłabień z krótszym oknem na użycie umiejętności Sowi Drone i mniejsze obrażenia jego Shock Darts. Neon również otrzymał kilka wzmocnień, wygładzając jej ślizg i usuwając obrażenia od jej ścian. To pozwoliło jej bezpiecznie przejść przez ich kolegów z drużyny.
Aby zobaczyć wszystkie zmiany w ValorantAktualizacja 4. 08, którą możesz sprawdzić pełne informacje o aktualizacji.
Valorant Patch 4. 08 — uwagi
Aktualizacje agenta
Fade wchodzi na żywo
Jetta
Zespół uwielbia to, co Jett nieustannie wnosi do walki, ale wraz z rozwojem gry niektóre z jej wpływów przekroczyły to, co naszym zdaniem jest zdrowe dla taktycznej obietnicy VALORANT. Nasza aktualizacja Tailwind ma na celu rozwiązanie tych problemów, zachowując jednocześnie agresywne ujęcia witryny i inspirujące wydarzenia, które Jett powinien wprowadzić do listy. Sprawdź nasze cały artykuł na temat aktualizacji Jett tutaj aby uzyskać pełny opis naszego podejścia i filozofii, które doprowadziły do tej aktualizacji. Spodziewamy się, że ta zmiana będzie miała wpływ na agentów wokół Jetta i ogólnie w ekosystemie, więc będziemy bacznie przyglądać się nie tylko Jettowi, ale także wszelkim kaskadowym wpływom na cały skład.
Tylny wiatr
- Po naciśnięciu E, Jett zużywa ładunek Pomyślnego Wiatru, a po . 75 sekund opóźnienia, aktywuje 12-sekundowe okno, w którym może rzucić się na następne naciśnięcie klawisza
- Szarżę Tailwind Jetta można odzyskać po 2 zabójstwach
- Aby zachować zgodność ze zmianami doskoku Jetta, funkcjonalność Doskoku podczas rund z nożem w trybie Eskalacja zostanie dostosowana
Neon
Przyglądamy się Neonowi i chcieliśmy wprowadzić pewne zmiany jakości życia, aby pomóc usunąć pewne tarcia podczas grania jako Neon lub z nim.
Ogólny
- Energia baterii otrzymywana po zabiciu wroga zwiększona o 25%>>>100%
Najwyższy bieg
Zauważyliśmy, że Neon napotkał pewne tarcia, gdy używał ruchu, aby prowadzić do walki, w szczególności nieudane dane wejściowe z powodu ograniczenia prędkości. Mamy nadzieję, że te zmiany pomogą jej ślizgać się bardziej naturalnie podczas walki.
- Slajdu nie można rzucić podczas opóźnienia wyposażenia
- Usunięto ograniczenie prędkości
- Neon może teraz ślizgać się na boki i do przodu i wymaga jedynie ruchu
- Zwiększone zużycie energii 6. 7/s>>>10/s
Szybki pas
Ta zmiana ma na celu przekształcenie Fast Lane w bardziej atrakcyjną opcję dla Neonów lub sojusznika, zapobiegając destrukcyjnej części zadawania przypadkowych uszkodzeń i dodając trochę bezpieczeństwa w ruchu do przodu.
Sowaj
W grach rankingowych lub profesjonalnych na wysokim poziomie Sova była podstawą gry od dłuższego czasu. Chociaż jego wpływ w skoordynowanych sytuacjach nie jest tak silny jak Jetta, był prawie nie do zniesienia. Owl Drone praktycznie gwarantuje dużo miejsca, więc chcieliśmy rozwiązać ten problem i zapewnić dodatkowe opcje gry dla naszych przeciwników. Skrócony czas działania drona oznacza, że Sova musi ponosić większe ryzyko w ustawianiu się, aby oczyścić głębsze kąty, a zmiany w ujawnianiu pingów (poniżej) dają przeciwnikom więcej okazji do pomieszania ich zmiany pozycji bez poczucia przymusu całkowitego opuszczenia obszaru. Strzałka porażająca również została trafiona, ponieważ kontynuujemy wyostrzanie obrażeń zadawanych umiejętnościom, które nie są superumiejętnościami, tak aby zabijały one rzadziej
Sowa Drone
- Czas trwania skrócony 10s >>> 7s
- Zmniejszone zdrowie 125 >>> 100
- Ujawnianie rzutek
- Zmniejszono liczbę pingów ujawniania 3 >>> 2
- Początkowe opóźnienie przed ujawnieniem pierwszego pingu zwiększone 1. 2s >>> 1. 6s*
- *Opóźnienie między pierwszym a drugim pingiem wynosi 1. 2s
- Jakość życia
- Zmieniono kolor celownika na zielony, aby lepiej wyróżniał się na tle białego interfejsu
- Usunięto opóźnienie tekstu potwierdzenia [Target Hit]
- Tekst potwierdzenia [Target Hit] pozostaje teraz na interfejsie gracza podczas wychodzenia z Owl Drone.
- Tekst potwierdzenia [Target Hit] pozostaje teraz na ekranie przez 2 s, wcześniej 1 s
- Poprawiono dźwięk przy trafieniu strzałką drona zarówno dla Sova, jak i dla gracza, aby potwierdzenia były bardziej zauważalne
- Naprawiono błąd z Owl Drone, w którym element interfejsu Dart Cooldown nie aktualizował się poprawnie po oznaczeniu przeciwnika.
Strzałka porażająca
- Zmniejszono maksymalne obrażenia 90 >>> 75
- Obrażenia promieniowe zostały przeskalowane zgodnie z nowymi maksymalnymi obrażeniami.
Amunicja do umiejętności agenta
- Jetta Burza ostrzy, Raze Showstopper i Sova Furia Łowcy będzie teraz pokazywać, ile amunicji zostało im po założeniu
Aktualizacje konkurencji
Kolejki 5-Stack
- Zmniejszono karę za przyrost/utratę oceny rangi dla różnych konfiguracji z 5 stosami
- Jeśli WSZYSCY w twojej drużynie to Żelazny Diament 2:
- Brak kary RR, jeśli w normalnym grupowaniu
- 25% kary RR dla wszystkich graczy, jeśli któryś z graczy wypadnie poza normalne zgrupowanie
- Jeśli KTOKOLWIEK w twojej drużynie jest Diamentem 3-Nieśmiertelnym 3 (ale nikt w twojej drużynie nie jest Świetlistym)
- 25% kary RR dla wszystkich graczy
- Jeśli KTOKOLWIEK w twojej drużynie jest Radiant
- 75% RR kary dla wszystkich graczy
- Dostrojono dobieranie graczy, aby skrócić czas oczekiwania na 5 stosów
- Podstawowe informacje o tym, jak działają kary za rankingi dla 5 stacków, znajdziesz w naszych poprzednich informacjach o aktualizacji.
Poprawki błędów
Agenci
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jett mogła nie być w stanie używać umiejętności lub broni podczas używania Tailwind natychmiast po wyczerpaniu sztyletów Burzy Ostrzy
- Naprawiono błąd, w którym Yoru mogła teleportować się poza granice podczas korzystania z Gatecrash
- Naprawiono różne nadużycia umożliwiające Yoru używanie broni przed całkowitym zdemaskowaniem pod koniec jego superumiejętności
Występ
- Naprawiono błąd na strzelnicy, w którym boty odradzały się nieuzbrojone