Peacock dodaje 4 miliony płatnych abonentów, o 40% więcej od ostatniego kwartału
Comcast, spółka matka NBCUniversal, która jest właścicielem serwisu streamingowego Peacock, poinformowała o zyskach za I kwartał 2022 roku. W dzisiejszym raport o zarobkach, liczba płatnych subskrybentów Peacocka wynosi aż 4 miliony subskrybentów, wzrost o 40% od końca 2021 r. Z 28 mln obecnych abonentów 13 mln to abonenci płacący, o 9 mln więcej niż w poprzednim kwartale.
W jego połączenie konferencyjne Brian Roberts, dyrektor generalny i przewodniczący Comcast, stwierdził, że platforma streamingowa odnotowała 25% wzrost zaangażowania rok do roku. Jednak firma nie spodziewa się kontynuacji tego rodzaju wzrostu.
Spodziewamy się skromniejszego wzrostu liczby abonentów do drugiej połowy tego roku. Spodziewamy się wspaniałego czwartego kwartału z ekscytującymi wydarzeniami sportowymi, takimi jak Sunday Night Football i Premier League.
Tegoroczna platforma streamingowa wprowadziła pewne ulepszenia do usługi. W niedziele w maju Paw będzie streamować 18 meczów Major League Baseball. Apple TV+ ma również dodane do swojej oferty gry MLB. Wynika to z tego, że sport jest popularnym rodzajem treści, który widzowie chcą oglądać na platformach strumieniowych, takich jak Apple TV+. Ponadto jesienią tego roku programy NBC będą dostępne wyłącznie na platformie, pozostawiając Hulu.
Wiadomość o tym wzroście pojawia się również po tym, jak Netflix stracił w tym kwartale 200 000 subskrybentów. Jednym z powodów powolnego wzrostu była konkurencja ze strony innych serwisów streamingowych. Jeśli konkurenci dodają sporty na żywo do swoich programów, czy Netflix powinien zrobić to samo, aby się odrodzić?
Wczorajsze wiadomości na temat
Zgłoszono również Comcast i jego partnerstwo z Charter. Dwaj giganci kablowi łączą siły, aby stworzyć nową platformę przesyłania strumieniowego na urządzeniach 4K i telewizorach inteligentnych.
umieścić na youtube