AT&T; rosnące ceny planów bezprzewodowych, oto na kogo będzie to miało wpływ

Autor: Anry Sergeev | 04.05.2022, 01:20

AT&T po raz pierwszy od lat podniesie cenę niektórych starszych planów. Według nowego raportu z Bloomberg, ceny pojedynczych planów indywidualnych wzrosną o 6 USD miesięcznie, a ceny planów rodzinnych wzrosną do 12 USD miesięcznie. Podwyżki cen dotyczą jednak tylko starszych planów, a nie najnowszych planów przewoźnika Unlimited.

Podwyżka cen AT&T w drodze

AT&T ogłosiło podwyżki cen w komunikacie. Stwierdzono, że klienci powinni rozważyć przejście na starsze plany, które często są dostępne po niższych miesięcznych kosztach. To już trzeci raz, kiedy AT&T podniosło ceny starszych planów w ciągu ostatnich trzech lat.

Ponownie, podwyżki cen nie dotyczą najnowszego zestawu planów firmy Unlimited, które zaczynają się od 85 USD miesięcznie dla osób fizycznych. Ceny planów rodzinnych uzależnione są od ilości osób. Zamiast tego wzrost cen skierowany jest do tych, którzy nie mają Unlimited.

„Zachęcamy naszych klientów do zapoznania się z naszymi nowszymi planami, które oferują wiele dodatkowych funkcji, większą elastyczność dla każdej linii na ich koncie i, w wielu przypadkach, niższy koszt miesięczny” – powiedział we wtorek przewoźnik w odpowiedzi na pytania przesłane e-mailem.

AT&T ostrzega inwestorów przed presją inflacyjną. Podczas rozmowy o zarobkach w zeszłym miesiącu dyrektor generalny John Stankey powiedział, że rosnące płace mogą zwiększyć w tym roku koszty ogólne firmy o około 1 miliard dolarów.

Pracownicy sklepów detalicznych AT&T zostali powiadomieni o tej zmianie w tym tygodniu, z instrukcjami, aby klienci „zadzwonili na linię obsługi klienta firmy, aby uzyskać pomoc w wyborze nowych planów”.

9to5Mac's Take

AT&T uważa, że ​​klienci dotknięci podwyżkami cen zdecydują się zapłacić więcej za wygodę lub przejść na plan Unlimited. To, czy strategia działa, okaże się, czy nie, ale większość użytkowników jest historycznie dość lojalna wobec swoich przewoźników.

Bloomberg zauważa, że ​​pandemia COVID-19 doprowadziła do „rekordowania niskich wskaźników rezygnacji” w branży bezprzewodowej”, chociaż wskaźniki rezygnacji zawsze były stosunkowo niskie w przypadku tych firm ze względu na kuszące promocje na bezpłatne urządzenia i długoterminowe zniżki na plany płatności.

Wielu klientów, którzy mogą rozważyć zmianę, może być również zablokowanych w ekosystemie AT&T z powodu pewnego rodzaju planu płatności za urządzenia. Ci klienci musieliby wyczyścić saldo pozostałe na swoich telefonach, zanim będą mogli zmienić lub odblokować swój telefon.

Czy jesteś subskrybentem AT&T dotknięty tymi podwyżkami cen? Czy planujesz zmienić przewoźnika? Daj nam znać w komentarzach.

umieścić na youtube