Sifu otrzymał poziomy trudności
Autor: Vadim Osiyuk | 04.05.2022, 08:39
Deweloperzy ze studia Sloclap w końcu wypuścili długo wyczekiwaną łatkę 1.08, która przyniosła rozgrywce poziomy trudności: lekki, standardowy i ciężki. Do gry dodano także kostiumy i zaawansowany tryb treningu.
Student
-
Główny bohater ma więcej zdrowia i struktury.
-
Wrogowie są mniej agresywni.
-
Wrogowie są gorzej bronieni.
-
Uproszczone wzorce ataków niektórych wrogów i bossów.
-
Wartość licznika zgonów może być wyższa niż jeden.
-
Najcenniejsze nagrody w sanktuariach.
Dyscyplina
-
Standardowy poziom trudności.
Mistrz
-
Główny bohater ma mniej zdrowia i struktury.
-
Niektórzy wrogowie mają lepsze zdrowie i strukturę.
-
Wrogowie są bardziej agresywni.
-
Wrogowie są lepiej chronieni.
-
Nowe wzorce ataków bossów.
Kostiumy
-
Możesz teraz przebrać się w szkole w Uguan.
-
Wszyscy gracze mogą odblokować dwa kolory.
-
Właściciele Deluxe otrzymają kolejny strój.
-
Nowe wyglądy zostaną dodane w przyszłych aktualizacjach.
Zaawansowany tryb treningu
-
Możesz walczyć z niemal wszystkimi rodzajami wrogów i bossów, których pokonałeś podczas przejścia.
-
Możesz walczyć jednocześnie z kilkoma przeciwnikami.
-
Szkolenie możesz powtórzyć.
Ulepszenia interfejsu i nie tylko
-
Dodano tryb ciemny.
-
Dodano obsługę rozdzielczości 21:9.
-
Dodano wsparcie dla głośników 5.1.
-
Ulepszona obsługa klawiatury i myszy.
-
Zwiększona czytelność HUDa.
Źródło: sifugame.com