Tajemnica Apple spowodowała wypalenie inżynierów, co doprowadziło do podejścia opartego na współpracy Different Together
Tajemnica Apple, jeśli chodzi o rozwój produktów, jest jedną z cech charakterystycznych firmy. Jednak były dyrektor działu HR Apple powiedział, że była to kosztowna decyzja, która doprowadziła do frustracji inżynierów i wypalenia. Twierdzi, że ostatecznie stłumiło to innowacyjność firmy.
Chris Deaver, który był starszym partnerem biznesowym ds. HR w Apple w latach 2015-2019, mówi, że firma próbowała eksperymentować z rozwojem AirPods Pro, aby sprawdzić, czy możliwe jest stworzenie bardziej opartego na współpracy środowiska pracy przy jednoczesnym zapewnieniu poufności…
Deaver napisał w a Szybka firma fragment, że rozumiał motywację Apple do zachowania tajemnicy.
Tajemnica była podstawową wartością, w którą wierzyła, i która pomaga klientom zachować zaskoczenie i zachwyt. Taki, który pojawia się w dniu premiery, kiedy nikt (nawet większość pracowników) nie przewiduje, jak niesamowicie wspaniałe będą nowe produkty.
Stwierdził jednak, że szybko dostrzegł negatywną stronę różnych silosów i zespołów.
Gromadzenie krytycznych informacji. Promowanie osobistych planów. Walki wewnętrzne. Te eskalacje były powszechne jako nowo mianowany partner HR. Zawsze chodziło o „zespół, który się nie dzieli”.
" wydanie.
Powiedział, że było tak źle, że inżynierowie nawet nie wiedzieli, z kim mogą i nie mogą rozmawiać o swojej pracy.
Słyszałem od jednej osoby po drugiej, bystrych ludzi pytających: „Jak mogę tak pracować?” Jeśli mogę udostępniać informacje tylko określonym osobom, skąd mam wiedzieć, kto i kiedy? Nie chcę skończyć zwolniona lub w więzieniu.
Tarcie powodowane przez oddzielne silosy powodowało, że spotykanie się ludzi było niezwykle stresujące. Stworzył nawet wrogów między członkami różnych drużyn.
Zespoły przez wiele miesięcy wprowadzały innowacje w różnych silosach, aby zebrać się w ostatniej godzinie od uruchomienia. Doprowadziło to do serii pięcio- i sześciogodzinnych spotkań dziennie, które spowodowały ogromne tarcia i wypalenie. Ludzie byli sfrustrowani. Chcieli odejść lub „nigdy więcej nie pracować z tą jedną osobą”.
Deaver odkrył, że zespoły kamer w Apple miały inne podejście, tworząc „zaufanie do mózgów”, które działało w różnych silosach.
Odkryliśmy „The Camera Braintrust” (jak w aparacie iPhone'a lub kamerach w każdym sprzęcie) lub „CBT” i zastosowaliśmy te kluczowe składniki: cotygodniowe sesje przejrzystości między pracownikami, skupiające się na podatnym lub otwartym podejściu do udostępniania wyzwania, przed którymi stanęli. Każdy lider i zespół z głosem, każdy z nich dzieli się dokładnie tym, gdzie się rozwijał i czego potrzebował od innych zespołów. Cykle te doprowadziły do innowacji, dzięki którym technologia kamer stała się standardem współpracy.
Frustrujące jest to, że nie podano żadnego wyjaśnienia, dlaczego zespoły kamerowe mogły działać w ten bardziej otwarty sposób. Służył jako przykład, na który mogli wskazać Deaver i inni dyrektorzy Apple. Przetestowali również AirPods Pro przy użyciu tej samej metody.
Uznano to za sukces, a inne działy produktowe Apple przyjęły otwarte podejście do projektu w ramach inicjatywy Different Together.
To, co się pojawiło, to zmiana kultury na to, co nazwaliśmy „razem różni”, pojęcie następnego poziomu dla przyszłości Apple. To połączenie siły i historii, które podkreślało znaczenie nieskończonej różnorodności głosów, zostało połączone z umiejętnością robienia tego wszystkiego razem. „Razem” nazywamy „Razem Różni”.
Co zrozumiałe, Deaver nie wchodzi w szczegóły kompromisu między tajemnicą a współpracą, ale wydaje się, że AirPods Pro ustanowiły precedens dla przynajmniej nieco bardziej otwarty proces rozwoju.
umieścić na youtube