Zespół Apple ds. restrukturyzacji ds. usług, aby bardziej skoncentrować się na usługach przesyłania strumieniowego i reklamie

Autor: Philippa Axinous | 10.05.2022, 00:50

Apple nie jest dokładnie firmą usługową, ponieważ jej główne przychody nadal pochodzą ze sprzętu, ale subskrypcje stały się istotną częścią firmy. Są teraz większe niż produkty takie jak Mac i iPad. Mimo to wydaje się, że firma chce posunąć się jeszcze dalej w swojej kategorii usług, popychając platformy strumieniowe i reklamy.

Według Insider biznesowy Raport oparty na źródłach zaznajomionych z tematem, Apple chce zrestrukturyzować swój zespół ds. Usług, aby kategoria była jeszcze bardziej opłacalna. Eddy Cue, starszy wiceprezes Apple ds. usług, wprowadził już pewne zmiany w celu ulepszenia usług firmy.

Peter Stern, wiceprezes ds. usług w Apple, był również odpowiedzialny za „reklamę” – jak to określił na swoim profilu na LinkedIn. Jednak Cue zażądał, aby Stern był w pełni poświęcony usługom Apple One, co oznacza, że ​​Todd Teresi przejmie odpowiedzialność za działalność reklamową Apple.

Zmiany te pojawiają się, gdy usługi Apple odnotowały rekordowe zyski i liczbę subskrybentów. Jedynym źródłem reklamy Apple, którym jest: Reklamy w wyszukiwarce App Store, wzrosła o 238% do 3,7 mld USD w 2021 r. i przewiduje się, że do końca tego roku osiągnie 5,5 mld USD. Raport twierdzi, że zmiany w polityce prywatności Apple, w tym przejrzystość śledzenia aplikacji, skłoniły więcej programistów do wydatków na reklamy w wyszukiwarce App Store.

Jednak jest jeszcze więcej. Insider biznesowy potwierdza pogłoski, że Apple negocjuje wprowadzenie gier NFL do Apple TV+, co potencjalnie przyciągnęłoby jeszcze więcej subskrybentów platformy. Firma mogłaby zarabiać na treściach NFL, oferując je z reklamami lub dodatkowym pakietem sportowym.

Na początku tego roku Apple oficjalnie połączyło siły z MLB, aby wprowadzić Friday Night Baseball wyłącznie do Apple TV+. Jednak szczegóły dotyczące tego, kiedy klienci zobaczą te zmiany w praktyce, pozostają niejasne.

Przeczytaj także:

  • Wzrost liczby abonentów usług Apple o 25% do nowego rekordu 825 milionów
  • Gurman: Apple zbadał „usługę podobną do Instacart” z integracją aplikacji Health

umieścić na youtube