AT&T; zostaje pierwszym amerykańskim operatorem obsługującym routing oparty na lokalizacji 911
AT&T ogłosiło, że to pierwszy operator, który korzysta z routingu opartego na lokalizacji dla połączeń 911 w całym kraju. Ta funkcja umożliwia AT&T szybsze i dokładniejsze wykrycie, skąd nadchodzi połączenie bezprzewodowe 911. Wykorzystuje dane GPS i hybrydowe urządzenia, aby skierować połączenie do właściwego call center.
Dzięki funkcji wyznaczania tras na podstawie lokalizacji urządzenie można zlokalizować i pokierować w promieniu 50 metrów od jego lokalizacji. Wcześniej 911 połączeń było kierowanych na podstawie lokalizacji wież komórkowych – zazwyczaj w promieniu 10 mil. Połączenia nawiązywane z obszarów, które pokrywają się z granicami stanu, hrabstwa lub miasta, mogą opóźnić reakcję alarmową.
AT&T również powiedział że funkcja routingu na podstawie lokalizacji włącza się tylko wtedy, gdy ktoś dzwoni pod numer 911. Wyjaśniono, że jedynymi osobami, które otrzymują informacje o Twojej lokalizacji, są dyspozytorzy w call center. Dodatkowo AT&T jest teraz jedynym przewoźnikiem z Pierwsza sieć, przy użyciu kompleksowych rozwiązań komunikacji awaryjnej w celu wsparcia osób w bezpieczeństwie publicznym.
„Zapewnienie naszym klientom niezawodnej łączności i wysokiej jakości usług w największej amerykańskiej sieci bezprzewodowej jest tym, do czego dążymy każdego dnia w AT&T. To wiodące w branży rozwiązanie dla bezpieczeństwa publicznego pozwala nam poprawić łączność i wydajność klientów bezprzewodowych. Możemy również zaoferować bardziej precyzyjną obsługę.”
kiedy wykonujemy połączenia alarmowe.
Chris Sambar, wiceprezes ds. AT&T
Wdrażanie odbywa się teraz w Stanach Zjednoczonych. Usługa routingu oparta na lokalizacji jest już dostępna na Alasce, w Kolorado i na Hawajach, a także w Idaho, Montanie, Oregonie i Waszyngtonie. W nadchodzących tygodniach do wdrożenia dołączą kolejne regiony, a wdrożenie zakończy się pod koniec czerwca.
umieścić na youtube