Dyrektor generalny EA mówi, że firma ponownie zastanawia się nad Battlefieldem „od podstaw”
EA DICE, twórca Pole bitwy 2042, to „przemyślenie procesu rozwoju od podstaw” według dyrektora naczelnego Electronic Arts. Firma ponownie rozważa swoją flagową serię strzelanek po słabej listopadowej premierze, po której nastąpiły szereg opóźnień w treściach na żywo, z których część wciąż nie została rozwiązana sześć miesięcy później.
„Wykorzystują rodzaj modelu Vince Zampella/Respawn„Dostań się do zabawy tak szybko, jak to możliwe ”- powiedział Wilson inwestorom podczas wtorkowego popołudnia kwartalnego wezwania do wyników. Wilson odnosił się do założyciela Respawn Entertainment, twórcy szalenie udanego EA Legendy Apex królewska bitwa.
W grudniu firma Electronic Arts wyznaczyła Zampellę — która założyła również Infinity Ward, studio stojące za podserią Call of Duty: Modern Warfare dla Activision — do nadzorowania serii Battlefield. Pole bitwy 2042, iteracja gry dla wielu graczy, która pojawiła się w święta na PlayStation, PC i Xbox.
Pole bitwy 2042Po premierze natychmiast pojawiła się notatka o kontroli uszkodzeń od EA DICE, aktualizacja tytułu w dniu premiery, która naprawiła problemy z wydajnością widoczne we wczesnym dostępie do gry, oraz wiele poprawek natychmiast po premierze. Pole bitwy 2042's Wyniki Metacritic, na konsola, są najniższe w historii serii oraz wynik wersji na PC jest na drugim miejscu, wyprzedzając 2015 Battlefield Hardline, wykonane przez Visceral Games.
„Zrobili tysiące aktualizacji dla społeczności, pracując nad jakością życia i naprawdę dobrze dopasowując podstawową grę” – powiedział Wilson we wtorkowym apelu. „Myślę, że jest tam jeszcze więcej pracy do wykonania. […] Kiedy dotrzemy do miejsca, w którym czujemy, że jesteśmy we właściwym miejscu z podstawowym doświadczeniem i podstawową grą, powinieneś oczekiwać, że zainwestujemy i rozwiniemy się poza to, co jest obecnie w grze”.
Pierwszy sezon postępów w trybie dla wielu graczy i zawartości do odblokowania zostanie przesunięty na to lato, jak podało EA DICE w lutym. Pole bitwy 2042 wprowadzony w listopadzie z obietnicami czterech sezonów i towarzyszącymi im karnetami bojowymi oferującymi wielopoziomowe odblokowania, takie jak cztery nowe grywalne postacie i nowe mapy. Pole bitwy 2042 wreszcie dostarczył czat głosowy w grze w połowie kwietnia, a tablicę wyników w marcu.
Analitycy inwestycyjni również pytali Wilsona o Battlefield Mobile, Adaptacja Androida i iOS, którą EA ogłosiła 22 kwietnia. Jest ona opracowywana przez Industrial Toys, mobilne studio EA przejęte w 2018 roku.
„W tej chwili myślę, że planowaliśmy przejść do dalszych testów pod koniec maja”, powiedział Wilson inwestorom, „a następnie, biorąc pod uwagę wskaźniki i dane, które widzieliśmy, możemy spojrzeć na koniec tego rok, początek przyszłego roku, na globalną premierę. […] Chcemy dać sobie możliwość upewnienia się, że gra będzie miała wszystkie miękkie starty i zamkniętą betę, których potrzebuje, aby zapewnić równowagę”.