Poradnik Vampire Survivors: Przetrwaj 31 minut, zabij śmierć

Autor: Anry Sergeev | 12.05.2022, 19:50

Ocaleni wampiry polega na przetrwaniu w morzu klasycznych potworów filmowych. Ale kiedy dotrzesz do trzydziestu minut, gra kończy się, gdy Śmierć nadlatuje i natychmiast cię zabija. Jest jednak sposób na przetrwanie tego spotkania, a nawet pokonanie Ponurego Żniwiarza.

W tym przewodniku nauczymy Cię, jak przetrwać ponad 31 minut w Inkrustowanej Bibliotece, aby odblokować Disco of Gold Arcana i pokonać Śmierć, aby odblokować tajną postać Czerwonej Śmierci.

Przed biegiem

Zarówno dla przetrwania śmierci, jak i ostatecznego pokonania go (to drugie jest znacznie trudniejszym zadaniem dla tych dwóch), będziesz musiał już wydać dużo złota na ulepszenia i ulepszenia. Jeśli nie masz wystarczającej ilości złota, aby kupić większość ulepszeń, prawdopodobnie najlepiej zachowaj to zadanie na później Ocaleni wampiry podróż.

Jeśli jednak jesteś gotowy, aby zmierzyć się ze Śmiercią, kup wszystkie ulepszenia z wyjątkiem trzech: Wzrostu, Klątwy i Magnesu. Jeśli masz mało złota, możesz również zignorować w tym celu Chciwość. (Pamiętaj, że możesz łatwo zwrócić swoje złoto, jeśli zainwestowałeś już w trzy wymienione powyżej ulepszenia).

Po skonfigurowaniu ulepszeń wybierz mapę Inkrustowana Biblioteka, włącz tryb hiper (i wyłącz tryb pośpiechu) i wybierz Clerici jako swoją postać (którą odblokujesz, regenerując łącznie 1000 zdrowia).

Teraz zacznij bieg.

Organizować coś

Obraz: Poncle przez Polygon

Po załadowaniu wybierz Awake lub Slash Arcanas przed rozpoczęciem. Gdy już przejmiesz kontrolę nad Clerici, musisz działać szybko.

Podejdź i po lewej stronie. Chwyć zielony klejnot, aby natychmiast awansować i złap Runetracer. Jeśli Runetracer nie pojawia się w twoich opcjach, zmieniaj losy, dopóki go nie zdobędziesz lub zamknij i uruchom ponownie — Runetracer jest obowiązkowy dla tej strategii.

Gdy już będziesz miał Runetracer, szybko okrąż stół po lewej i wejdź do małej kajuty. Umieść prawą rękę Clerici (kiedy jest zwrócona do ciebie) tuż pod zegarem. Jej głowa powinna znajdować się w jednej linii z najbardziej wysuniętą na lewo szczeliną w półce z książkami. Sprawdź powyższy obrazek i naśladuj nasze rozmieszczenie.

W tym momencie nadal powinieneś mieć drugi poziom. Jeśli przypadkowo awansowałeś do poziomu trzeciego lub wyższego, wycofaj się i spróbuj ponownie.

Jeśli jesteś we właściwej pozycji i nadal jesteś na niskim poziomie, wystrzelisz potężny Runiczny Smuga, blokując wejście do zakamarka. Wynika to ze specjalnej premii Clerici, która zwiększa obszar jej broni, gdy wciąż ma niski poziom.

Wszystko, co musisz teraz zrobić, to poczekać do 30 minut. Od czasu do czasu możesz otrzymać jakieś obrażenia i możesz umrzeć. Ale jeśli umierasz regularnie, prawdopodobnie nie masz pozycji. To nie jest nauka ścisła i jest w tym trochę szczęścia.

Zabijanie Śmierci

Po 30 minutach Śmierć zabije wszystko i wskoczy na mapę. Gdy go zobaczysz, szybko wybiegnij i poszukaj czerwonego klejnotu na podłodze. Ten klejnot będzie miał w sobie dziesiątki poziomów o wartości XP.

Gdy zdobędziesz PD i skrzynie w drodze do klejnotu, oto przedmioty, których szukasz:

  • Woda św
  • Znacznik run
  • Laur
  • Zegar Lancet
  • Karwasz
  • Czarownik
  • Pusty tom
  • Świeczniki

Nóż, kość, atraktor i magiczna różdżka są dobrymi dodatkami do uzupełnienia reszty zestawu.

Gdy już się rozstawisz i awansujesz, chwyć skrzynie wokół siebie i spróbuj rozwinąć swoją broń. (Twój Laurel powinien cię chronić przed śmiercią, a Clock Lancet powinien go zamrażać).

Z kompletną konfiguracją, ustaw się za stołem po drugiej stronie zegara i rozpętaj piekło na Śmierci.

Korzystając z tej metody, zdecydowanie powinieneś być w stanie osiągnąć 31 minut i odblokować Disco of Gold Aracana. Z drugiej strony zabijanie Śmierci to trochę więcej strzelaniny do kości. Skup się na nim, a w końcu umrze. Jeśli on lub jego inni kumple śmierci pokonają cię, uruchom ponownie i spróbuj ponownie, korzystając z tej samej metody.