Ponowne uruchomienie Saints Row w 2022 r. Nie skąpi chaosu, śluby woli
Jeśli zmierzasz do Saints Row kiedy w sierpniu rusza zrestartowana kryminalna eskapada z otwartym światem, spakuj przysłowiowy lunch; to wygląda jak działka. Deep Silver Volition zdaje sobie z tego sprawę.
„Jeśli chodzi o ilość, to powiedziałeś, możesz być ofiarą więc dużo”, przyznał dyrektor kreatywny Brian Traficante – gdzie „tak dużo” oznacza prawie każdy film w Saints Row: dostosowania postaci, poboczne zamieszanie i rakiety, walka samochodowa, ciosy w zwarciu i oczywiście wieloczęściowe misje fabularne, które napędzają główną narrację.
„Dlatego wkładamy dużo energii w to, abyś czuł się odniesiony sukcesem i że możesz osiągnąć główne cele” – powiedział Traficante. „Nie musisz robić wszystkich rzeczy. Możesz uzyskać łatwiejsze opcje. W przykładzie przedsięwzięcia [biznesowego] możesz je zbudować, ale możesz zrobić tylko 25% przedsięwzięcia, a zdobędziesz osiągnięcie, aby przejść dalej”.
Krótko mówiąc, Traficante próbuje stworzyć wątek. Z jednej strony jest nieskończona otwartość treści, od których oczekują hardkorowi dopełniacze Saints Row w ciągu ostatnich dwóch dekad. Ale jeśli chodzi o strukturę, amatorzy i samplery nie będą czuli się sparaliżowani przez FOMO. Projektanci zamiast tego promują Wiele aspektów Saints Row jest wyrazem ich stylu gry. Wychodzą z założenia, że nie każdy będzie chciał wszystkiego spróbować.
„Zobaczysz fajną rzecz i to jest jej piękno — czy ciągnie cię do pojazdów? — spytał Traficante. Czy ciągnie cię do broni? - powiedział Traficante. Czy czujesz pociąg do postaci? Chodzi mi o to, czy to twój styl? Ponieważ gwarantuję ci, mamy dla ciebie coś, czego możesz szukać.
Duży obraz, Saints Row będzie tym samym, co epiccy gracze oczekują od niczego, czego oczekują od gatunku przestępczości z otwartym światem, bez względu na to, jak dziwnie było od 2011 roku Święci wiosłują po trzecie naprzód. Gra nadal koncentruje się na unicestwieniu rywalizujących frakcji, aby przejąć kontrolę nad miastem – w tym przypadku Santo Ileso, wprowadzone w pierwszym dużym ujawnieniu gry na Gamescom 2021.
Trzy miesiące później Volition i Deep Silver kopnęli Saints Rowdata premiery w sierpniu (od lutego), mówiąc, że gra wymaga więcej dopracowania, jednocześnie przyrzekając, że nie wycofuje się z młodszych, bardziej zróżnicowanych i bardziej inkluzywnych wrażliwości Gen Z przedstawionych w obsadzie i historii. Wydarzenie z zeszłego tygodnia wydawało się to potwierdzać; misje, dialog i (trzeba powiedzieć) bronie pozostał wierny temu, co pokazano dziewięć miesięcy temu, i nie cofnął się do czasów, kiedy Saints Row było promowane przez gwiazdy porno i wibratory.
Nie oznacza to, że jest mniej zwariowany. Misja samouczka będzie polegać na wspólnym pożyczaniu. Gracze i ich współlokatorzy muszą zapłacić czynsz. Oczywiście prowadzi to do dalszych kłopotów z rywalizującym gangiem w długiej misji fabularnej, która przedstawia historie twoich poruczników i pętle rozgrywki, do których będziesz wracał przez cały czas Wiersz świętych.
„Jest dużo ciężkiego podnoszenia” wykonanego we wczesnych częściach gry, powiedział Traficante. „To są zupełnie nowe postacie. […] Chcemy wam dawać cały czas i wszystko, co wie, i wszystkie odczucia, ale są z tym inne koszty, prawda? Musimy utrzymać postęp, aby gracz był zaangażowany.
Volition pokazał misję, w której gang, wciąż na początku, ale zaczynający bić, nabywa helikopter szturmowy (są one używane jako przejażdżki dreszczowe w podobnym do Vegas Santo Ileso, pozwalając turystom strzelać na pustynię) do zaatakować fabrykę broni rywalizującej frakcji. Przed wejściem do gry The Boss (postać gracza, taka sama, jaka zawsze była znana) ponownie określił zestaw umiejętności, który ma cztery zalety. Tę pasywną zdolność można zdobyć, wykonując zadania w szerszym otwartym świecie. Odpowiednio zaaranżowana może dać graczom przewagę. W misji, którą widzieliśmy, profit odporności na ogień pomógł graczowi przegryźć odlewnię broni przeciwko gangowi Panteras, znanemu z rozmieszczania bomb zapalających.
Podobnie, wszystkie bronie są Saints Row będzie miał charakterystyczne umiejętności, które odblokujesz, wykonując wyzwania. W misji fabryki broni widzieliśmy bardzo niszczący pistolet maszynowy. Przydaje się to, gdy na planie pojawia się szalejący, tupiący monster truck. Przypuszczalnie istnieją inne profity i sygnatury broni, które skutecznie uspokoją tych bossów i podbossów, w zależności od stylu gracza.
„Na koniec to Saints Row, więc powinno być łatwo rozpoznawalne i przypominać Saints Row” – stwierdził Traficante. Jim Boone, dyrektor kreatywny Volition, stwierdził, że opóźnienie nie było spowodowane tym, że studio poświęciło dodatkowy czas na zrewidowanie historii lub postaci Saints Row. Podsumowując, Volition stara się sprawić, by Saints Row było znajome w trakcie rozgrywki, zakładając, że właśnie to najbardziej cenią jego najwięksi fani.
Poboczne zamieszania i przedsięwzięcia, podstawowe elementy serii, to kolejna powitalna mata, którą Volition kładzie, aby fani Saints czuli się jak w domu. Mapa Santo Ileso ma 14 pustych działek, które wymagają przebudowy, a jednym z nich jest dom starców, który odblokowuje ulubioną przez fanów oszustwo ubezpieczeniowe. Garaż w warsztacie chop shop zapewnia dodatkowe modyfikacje pojazdów dla graczy, dla których przejazdy są skuteczniejsze niż strzelaniny na piechotę. Przedsięwzięcia biznesowe będą miały cztery poziomy, z progresywnymi korzyściami i listami misji do ich odblokowania. Misje te mogą również skutkować przejmowaniem murawy, co pomoże grze osiągnąć ostateczny stan.
„Myślę, że zaczerpnęłam z kultury side hustingu” — stwierdziła Jennifer Campbell z Volition. Jest jedną z autorek Saints Row. „Z powodu marzenia typu „Pewnego dnia, może będę mógł przejść na emeryturę”. Wydaje się, że jest to naprawdę duże na początku do połowy lat 20. Widzę, jak ci wszyscy przedsiębiorcy stwarzają dla siebie możliwości, gdy na swojej drodze napotykają tak wiele przeszkód. To naprawdę niesamowita historia do zbadania: kiedy walczysz ze światem, jak znaleźć sposoby na prosperowanie?”