Apple stawia czoła brokerom danych i aukcjom z nową kampanią reklamową „Prywatność na iPhonie”
Jabłko jest uruchomienie nowego na całym świecie kampanię reklamową, która po raz kolejny podkreśla koncentrację firmy na prywatności. Tym razem Apple podejmuje temat brokerów danych, publikując nową reklamę o nazwie „Prywatność na iPhonie”. Oprócz 90-sekundowej reklamy, która będzie wyświetlana w serwisach społecznościowych i YouTube, Apple wyświetla również billboardy i inne formy reklamy zachęcające do „Prywatności na iPhonie”.
Najnowsza reklama Apple dotycząca prywatności
Nowa kampania reklamowa firmy Apple skupia się na aukcjach danych i brokerach danych. Nacisk kładziony jest na to, w jaki sposób firmy zbierają dane użytkowników, a następnie sprzedają je stronom trzecim w celach reklamowych. Apple oczywiście podkreśla, że funkcje wbudowane w system iOS, takie jak przejrzystość śledzenia aplikacji, raport o prywatności aplikacji i ochrona prywatności poczty, pomagają użytkownikom zwalczać tych brokerów danych.
Reklama przedstawia rzeczywiste podejście do tego, jak działają te aukcje danych i brokerzy danych. Pokazuje, jak firmy i reklamy licytują dane użytkownika oraz do czego te dane są ostatecznie wykorzystywane.
„iPhone ma funkcje prywatności, takie jak przejrzystość śledzenia aplikacji i ochrona prywatności poczty, które pomagają kontrolować, kto widzi Twoje dane, a kto nie” — wyjaśnia Apple.
Szczegóły dotyczące funkcji Raportu o prywatności w aplikacji:
W systemach iOS 15.2 i iPadOS 15.2 możesz włączyć Raport prywatności aplikacji, aby zobaczyć szczegółowe informacje o tym, jak często aplikacje uzyskują dostęp do Twoich danych, takich jak lokalizacja, kamera, mikrofon i inne. Możesz także wyświetlić informacje o aktywności sieciowej każdej aplikacji i aktywności sieciowej w witrynie, a także o domenach internetowych, z którymi wszystkie aplikacje kontaktują się najczęściej. Wraz z etykietami Privacy Nutrition, Raport o prywatności aplikacji daje pełniejszy obraz tego, w jaki sposób aplikacje, z których korzystasz, traktują Twoje dane.
Przejrzystość śledzenia aplikacji:
W systemach iOS 14.5, iPadOS 14.5 i tvOS 14.5 aplikacje muszą prosić o pozwolenie przed śledzeniem Twojej aktywności w aplikacjach i witrynach innych firm. Śledzenie ma miejsce, gdy informacje, które identyfikują Ciebie lub Twoje urządzenie, zebrane z aplikacji są połączone z informacjami, które identyfikują Ciebie lub Twoje urządzenie, zebranymi w aplikacjach, witrynach internetowych i innych lokalizacjach należących do stron trzecich w celu ukierunkowanej reklamy lub pomiaru reklam, lub gdy informacje zebrane są udostępniane brokerom danych.
Raport o prywatności w poczcie to funkcja, która uniemożliwia nadawcom wiadomości e-mail śledzenie informacji, takich jak kiedy i ile razy przeglądasz wiadomość e-mail, przesyła ją dalej, Twój adres IP i inne dane
Możesz zobaczyć pełną „Prywatność na iPhonie | Aukcja danych” poniżej. Oprócz samego filmu, który jest wyświetlany w YouTube, telewizji i innych kanałach, Apple wprowadza również kampanię, która będzie umieszczać billboardy w największych miastach, podkreślając, że „Prywatność. To iPhone”.
umieścić na youtube