Twórca God of War Ragnarok udostępnia nowe opcje ułatwień dostępu do gry na PS5
Bóg wojny Ragnarok Deweloper Santa Monica Studio w czwartek udostępnił aktualizację sequela, w której szczegółowo omówił nowe i powracające opcje ułatwień dostępu, które pojawią się w grze na PlayStation 4 i PlayStation 5.
Na Sony Blog PlayStation Mila Pavlin, główna projektantka UX w Santa Monica Studio, powiedziała, że Bóg wojny Ragnarok będzie bazować na funkcjach z 2018 Bóg wojny miękki restart i jego port Windows PC, który został wydany na początku tego roku. Obejmuje to takie funkcje, jak automatyczne sprinty, trwały celownik (w trzech różnych rozmiarach i siedmiu różnych kolorach, nie mniej) oraz przełączanie ustawień celowania i blokowania.
Nadchodzą nowe opcje ułatwień dostępu Ragnarok jak również, w tym aktualizacje napisów i podpisów (gracze mogą na szczęście wybierać różne rozmiary i kolory tekstu), wskaźnik kierunku krytycznych dźwięków rozgrywki, pomoc w nawigacji i przechodzeniu, wskazówki dźwiękowe dla niektórych podpowiedzi w grze oraz ulepszenia wysokiego kontrastu tryby kolorów.
Pavlin powiedział, że studio przebudowało również swój system mapowania kontrolerów. „Będzie dostępna szeroka gama gotowych układów, a także obsługa niestandardowego mapowania kontrolerów” – napisał Pavlin. „Poszczególne przyciski można zamieniać, a w przypadku wybranych złożonych działań można wybrać alternatywne konfiguracje z wstępnie ustawionej listy. Oferujemy wiele sposobów na dostosowanie doświadczenia do niektórych działań, które wymagają więcej niż jednego przycisku, w tym skróty na panelu dotykowym do takich rzeczy, jak Spartan Rage, Asystent nawigacji i Szybki zwrot.”
Sony Interactive Entertainment i Santa Monica Studio nie oferowały żadnych aktualizacji Bóg wojny Ragnarokdata premiery, która jest obecnie planowana na 2022 rok. Następna przygoda Kratosa i Atreusa ma być finałem nordyckiej sagi z serii.