Niektórzy użytkownicy T-Mobile doświadczają błędu z eSIM na iPhone'ach

Autor: Han Black | 20.05.2022, 22:55

Wczoraj popołudniu, BloombergMark Gurman napisał na Twitterze o problemach, z którymi borykają się niektórzy klienci T-Mobile na iPhone'ach. W szczególności niektóre linie aktywowane za pomocą eSIM zostały nagle dezaktywowane z iMessage i FaceTime bez możliwości ponownej aktywacji linii za pomocą podstawowych usług komunikacyjnych Apple.

Jest bardzo paskudny iPhone i @T Mobile błąd, w którym iMessage i FaceTime dla numeru telefonu urządzenia zostaną losowo dezaktywowane i nie ma możliwości jego ponownej aktywacji. Jedyne rozwiązanie, które mi się sprawdziło, to otrzymanie nowej fizycznej karty SIM. To bardzo rozczarowujący problem.

— Mark Gurman (@markgurman) 19 maja 2022

Istnieje kilka sposobów rozwiązania problemu, z których jednym jest usunięcie karty eSIM i ponowne zarejestrowanie konta na iPhonie. Możesz także odwiedzić T-Mobile Store, aby aktywować kartę SIM i zainstalować ją, aby ponownie aktywować iMessage lub FaceTime.

Innym rozwiązaniem oflagowanym przez niektórych jest usunięcie konta eSIM z iPhone'a i ponowne jego skonfigurowanie. Ale dla większości ludzi jest to skomplikowane i nie powinno być nigdy konieczne. Brak możliwości wysyłania lub odbierania wiadomości tekstowych nie jest optymalny. Nie „to po prostu działa”.

— Mark Gurman (@markgurman) 19 maja 2022

T-Mobile potwierdził, że współpracuje z Apple nad rozwiązaniem problemu. Gurman wyjaśnił również, że ten błąd nie jest nowy i potwierdzono, że dotyczy on użytkowników iPhone'a w wersjach iOS 15.4, 15.5 i obecnej wersji 15.6.

T-Mobile skontaktował się z firmą Apple, aby powiedzieć, że pracuje nad rozwiązaniem problemu. Brzmi to jednak trochę za wcześnie. T-Mobile twierdzi, że jest to problem z Apple ID/iCloud. Powinno to zostać naprawione w następnej aktualizacji iOS. https://t.co/DuvSpHGP3l

— Mark Gurman (@markgurman) 20 maja 2022

Przez Twittera