Niektóre smartfony LG są dotknięte błędem T-Mobile
Niektóre smartfony LG są dotknięte błędem T-Mobile, który powodował awarię aplikacji „LG IMS” i ciągłe wyświetlanie komunikatu o błędzie. Ponowne uruchomienie urządzenia powinno rozwiązać problem, ale w przypadku tych, którzy nie uruchamiają ponownie swoich urządzeń, problem powinien zostać rozwiązany w ciągu jednego dnia. Przyczyną problemu była zmiana wprowadzona przez T-Mobile w swoich systemach, która wpłynęła na urządzenia LG podłączone do operatora.
T-Mobile przedstawił wyjaśnienie błędu oprogramowania, który uniemożliwił niektórym klientom wykonywanie lub odbieranie połączeń na smartfonach LG. Według operatora problem był spowodowany zmianą w jego systemach, która wpłynęła na podłączone do niego urządzenia LG. Aplikacja, która wyświetliła błąd, LG IMS, jest protokołem systemowym używanym do obsługi połączeń danych i głosu przez LTE. Ten składnik oprogramowania układowego LG został na krótko uszkodzony, przez co urządzenia te nie mogły nawiązywać połączeń ani korzystać z urządzenia, gdy komunikat stale przeszkadzał.
T-Mobile uznał problem i pracuje nad rozwiązaniem. Tymczasem ponowne uruchomienie urządzenia powinno rozwiązać problem. Jeśli tak się nie stanie, problem powinien rozwiązać się w ciągu jednego dnia. Zaktualizujemy ten artykuł po znalezieniu trwałego rozwiązania.