Usługa T-Mobile nie działa dla wielu użytkowników na Wschodnim Wybrzeżu
Jeśli jesteś klientem amerykańskiej sieci T-Mobile i masz obecnie problemy z łącznością komórkową, nie jesteś sam. Wielu użytkowników T-Mobile zainteresowało się Twitterem i innymi portalami społecznościowymi, aby narzekać, że w niektórych przypadkach nie mogą wysyłać wiadomości tekstowych, wykonywać połączeń, a nawet uzyskiwać dostęp do danych. T-Mobile musi jeszcze potwierdzić awarię.
Co się stało?
Dane zebrane przez Downdetector pokazują, że skargi na awarie T-Mobile zaczęły rosnąć około 12:00 czasu ET / 21:00 czasu PT. Dane mapy pokazują, że awaria wydaje się dotyczyć głównie użytkowników na wschodnim wybrzeżu, rozciągając się w kierunku Chicago. Klienci T-Mobile skarżą się, że nie mogą wykonywać ani odbierać połączeń ani wysyłać lub odbierać wiadomości tekstowych. Skargi na awarie danych nie są tak częste, ale niektórzy użytkownicy stwierdzili, że mają problemy z ciągłym zrywaniem połączenia 5G.
Niektórzy z dotkniętych problemem użytkowników twierdzą, że udało im się rozwiązać problemy, ponownie uruchamiając iPhone'a. Ta poprawka nie działa dla wszystkich użytkowników, a w każdym razie wydaje się, że istnieje jakiś problem dotyczący usługi T-Mobile dla wielu użytkowników na wschodnim wybrzeżu. T-Mobile nie skomentował jeszcze tej awarii i nie odpowiedział na żadne skargi użytkowników. Na Twitterze konto wsparcia T-Mobile po prostu wskazywało, że „z mojej strony wszystko wygląda dobrze” w ogólnych odpowiedziach na użytkowników skarżących się na awarię.