AMD udostępniło kod źródłowy FSR 2.0
Od tego czasu minął rok AMD zaprezentował technologię FidelityFX Super Rozdzielczość, co pozwala na zwiększenie liczby klatek bez poważnego uszkodzenia obrazu. Na cześć tej daty firma wydany kod źródłowy FSR 2.0 w otwartym dostępie.
Firma oczekuje, że wielu programistów będzie chciało połączyć technologię skalowania z AMD w swoich projektach i sterownikach. W tym celu producent dołączył do produktu podobną dokumentację oraz projekt demonstracyjny.
Wersja 2.0.1 jest dostępna do pobrania - zawiera wszystkie ulepszenia wprowadzone z ogłoszenia FSR 2.0. Technologia dogaduje się DirectX 12 oraz Wulkan, a w przyszłości pojawią się wtyczki do Nierealny silnik 4,26 / 4,27 oraz Nierealny silnik 5. Zanim AMD powiedział, że FSR będzie działać dalej Xbox, więc zestaw narzędzi jest przygotowywany dla tej platformy.
Według AMD, SFO obsługuje ponad 110 gier. Wraz z publikacją kodu źródłowego lista ta ma wszelkie szanse znacznie się poszerzyć. Dodatkowo, SFO stała się najbardziej zaawansowaną technologią gier firmy.