Razer kupuje firmę programistyczną, aby ulepszyć HyperSense
Na scenie gamingowej jest tak wiele imponującego sprzętu. Kiedyś było to trochę niszowe i często kupowanie urządzeń peryferyjnych innych firm byłoby po prostu tanim błędem. Zamiast tego mamy teraz niezawodne klawiatury i myszy, które poprawiają się z roku na rok. Zestawy słuchawkowe do gier, które są idealne do każdego dźwięku. Dobre monitory prędkości i wiele innych rzeczy, o które być może nawet nie pytałeś.
Razer to marka, która odkąd pamiętam produkowała różne urządzenia peryferyjne do komputerów PC. Firma produkuje wszystko, od myszy po laptopy do gier. Być może znasz ich tendencje do RGB, ale Razer pokazuje również fascynację dotykową informacją zwrotną, która może stać się jeszcze bardziej szalona.
Firmę, która wierzy, że naszymi czaszkami można wstrząsnąć za pomocą wibrujących słuchawek dotykowych i nasze tyłki przy brzęczeniu foteli do gier(otwiera się w nowej karcie), zakupione Interhaptyka. Interhaptyka specjalizuje się w recenzjach gier z perspektywy oprogramowania. Koncentrują się również na haptyce dla systemów rzeczywistości wirtualnej i rzeczywistości mieszanej. Razer przyciąga Interhaptyka pracować nad własną dotykową informacją zwrotną HyperSense.
Ale to coś więcej niż wykupienie firmy. założyciel i prezes Interhaptyka Eric Vezzoli też idzie do Razer. Vezzoli będzie pełnić obowiązki zastępcy dyrektora departamentu technologii dotykowych w Razer, więc brzmi to jak duży krok w kierunku bardziej wibracyjnych rzeczy.
"Haptyka ma ogromną wartość dla graczy, powiedział Vezzoli. „Dołączenie do Razer było dla nas oczywiste, ponieważ staramy się zapewnić jak najbardziej wciągające wrażenia z gry i nie możemy się doczekać, aby zrobić to razem jako część rodziny Razer».
Z Razer mówi że Interhaptyczny pozostanie niezależna. Oznacza to, że nawet jeśli Razer nie rozgałęzia się na haptykę VR, nadal powinniśmy zobaczyć kilka ciekawych innowacji w tym kierunku od Interhaptyka w przyszłości.