Kilka nowych szczegółów na temat remake'u Crisis Core: Final Fantasy VII
Firma Square Enix ogłosiła niedawno zremasterowaną wersję Crisis Core: Final Fantasy VII na PlayStation Portable. W Świergot firma ujawniła kilka szczegółów na temat zmian, które czekają na remake.
Crisis Core - Final Fantasy VII - Reunion czeka na Ciebie:
- Poprawiono ruch kamery i postaci.
- Zoptymalizowany interfejs.
- Nowy system walki oparty na menu.
- Nowe aranżacje podkładów muzycznych autorstwa Takehar Ishimoto, kompozytor oryginału.
- Pełny lektor, także w scenach, w których wcześniej był tylko tekst.
Wcześniej Square Enix wspomniał też, że Reunion „całkowicie odświeżył” wszystkie modele 3D – od postaci po otoczenie.
Zapewne część fanów zainteresuje wzmianka o nowym systemie walki. W oryginalnym Crisis Core bitwy były dziwne: fan wiki opisuje zasadę walki jako „nieustanny strumień szybkich ruchów, dzięki którym powstaje iluzja akcji w czasie rzeczywistym”. Ponadto w bitwie zadziałała mechanika Digital Mind Wave – z grubsza mówiąc, jednoręki bandyta, w którym sloty nieustannie się kręcą i wypadają różne bonusy, od tymczasowych power-upów po level-upy.
Wśród fanów serii panuje opinia, że system walki w Crisis Core (w połączeniu z innymi nieprzyjemnymi funkcjami, takimi jak losowe spotkania z przeciwnikami) okazał się taki sobie. Szczegóły dotyczące nowego systemu nie zostały ujawnione, ale zrzuty ekranu z remake'u pokazują, że Digital Mind Wave jest nadal w użyciu.
Crisis Core – Final Fantasy VII – Reunion ukaże się tej zimy na PC (Steam), PlayStation, Xbox i Switch.