Autorzy Vampire: The Masquerade - Bloodhunt porzucą system sezonów na rzecz regularnych aktualizacji
W rozmowie z portalem VG247 producent Vampire: The Masquerade – Bloodhint David Sirland powiedział, że zespół odejdzie od utartego systemu pór roku. Mówi, że proste ulepszenia dają większe pole manewru:
„Kiedy wydaliśmy grę, wprowadziliśmy standardowy dwunastotygodniowy sezon ze stupoziomową przepustką bojową za taką samą cenę jak konkurencja. Ale dość szybko zdaliśmy sobie sprawę, że zespół nie jest w stanie utrzymać tego modelu. Poza tym to nas boli. , ponieważ łatka zawartości nie pozwala nam publikować szybszych aktualizacji rozgrywki i edytować kluczowych aspektów gry, o co często proszą nasi użytkownicy”.
Więc teraz Sharkmob przechodzi na miesięczny model aktualizacji. Poprawki błędów i inne poprawki nie będą powiązane z aktualizacjami zawartości — zostaną wydane osobno.
Nad czym jeszcze pracuje Sharkmob:
- Eksperymentuj z ceną przepustki bojowej i jej rozmiarem. Wygląda na to, że będzie się zmniejszać, ale będzie częściej wychodził.
- Aktualizuje wewnętrzne systemy Bloodhunt, aby przyspieszyć produkcję treści dla postaci w grze.
- Poprawia obsługę kontrolera.
Rozmawialiśmy również o letniej aktualizacji i jej zawartości. W przyszłym tygodniu Battle Royale otrzyma nowy tryb, przepustkę bojową i nie tylko. Aktualizacja domyślnie wyłączy cross-play – gracze na PS5 będą mogli odizolować się od bojarów na PC lub się z nimi nie zgodzić.