Instagram wprowadza nowe środowisko map, aby pomóc użytkownikom znaleźć więcej miejsc
W tym tygodniu Instagram ogłosił nowe wrażenia z map, które są teraz dostarczane użytkownikom iOS i Androida. Dzięki temu nowemu narzędziu użytkownicy będą mogli łatwo odkryć więcej miejsc w pobliżu i zobaczyć, o czym publikują inne osoby. Instagram miał już funkcję umożliwiającą użytkownikom przeglądanie postów innych osób na mapie. Platforma należąca do Meta dodaje teraz jeszcze więcej funkcji do tej funkcjonalności, która stała się alternatywą dla znalezienia nowej restauracji, kawiarni lub parku. Ta funkcjonalność opiera się oczywiście na geotagach użytkowników.
Możesz wyszukać określoną lokalizację na stronie Eksploruj lub najechać kursorem na tag lokalizacji wpisu lub historii, aby zobaczyć, co jest w pobliżu. Następnie aplikacja Instagram wyświetla inne widoczne miejsca na mapie, dzięki czemu możesz sprawdzić dodatkowe posty i historie opublikowane w tych miejscach.
Aby wyszukiwanie było jeszcze łatwiejsze, Instagram oferuje użytkownikom kilka opcji szybkiego filtrowania, takich jak lokale gastronomiczne, kawiarnie, festiwale, bary i hotele. Po znalezieniu lokalizacji, która Ci się podoba, możesz zapisać ją na później, wysłać do niej bezpośrednią wiadomość, udostępnić ją komuś innemu za pomocą nowej funkcji Story Facebooka, a nawet śledzić jej profil na Instagramie. „Nowa mapa umożliwi użytkownikom ponowne odkrycie lokalnych firm” – powiedział dyrektor generalny Meta, Mark Zuckerberg w relacji opublikowanej w sieci mediów społecznościowych.
Instagram, podobnie jak jego główny rywal TikTok, poprawia swoją funkcjonalność, aby nadążyć. Instagram właśnie wprowadził funkcję subskrypcji, aby producenci treści mogli zarabiać na swojej pracy.
Nowa wersja aplikacji jest już dostępna na urządzeniach z systemem iOS i Android.