Uzyskaj wiadomość: Google Trolls Apple w ogromnej kampanii reklamowej online i na billboardach miejskich
Google uruchomił w tym tygodniu ogromną kampanię reklamową „Get The Message”, której głównym celem jest Apple.
Co to znaczy?
Tak więc standardowy czat z wiadomościami jest łatwo rozpoznawalny na billboardach. Jego głównym wezwaniem jest porzucenie przez Apple starego standardu MMS i wdrożenie RCS (Rich Communication Services).
Faktem jest, że ze względu na stary standard MMS, w wiadomościach tekstowych z Androida na iPhone'a zmniejsza się rozdzielczość obrazu i pojawia się zjawisko niebiesko-zielonej bańki. Wraz z przejściem na RCS użytkownicy iPhone'a i Androida, którzy wysyłają do siebie wiadomości tekstowe, będą mogli otrzymywać potwierdzenia odczytu, wskaźniki wprowadzania, przekazywanie danych, filmy i obrazy w wyższej rozdzielczości oraz ulepszone czaty grupowe.
Kampania reklamowa jest już w pełnym rozkwicie na platformach cyfrowych, takich jak YouTube, Twitter i TikTok, a także w sieciach społecznościowych z udziałem niektórych celebrytów. A teraz w Nowym Jorku zaczęły pojawiać się billboardy. Zawierają one słowa „Pomóż Apple #GetTheMessage” oraz link do strony Android.com.
„Celem tej kampanii jest wyraźne wezwanie firmy Apple, aby w końcu dołączyła do nas we wdrażaniu najnowszych standardów przesyłania wiadomości, aby zapewnić najlepszą jakość obsługi wiadomości dla wszystkich, zarówno na iOS, jak i Androidzie” — powiedziała Adrienne Lofton, globalny wiceprezes ds. marketingu zintegrowanego, platformy i ekosystemy.
Źródło: 9do5google