„Nie podjęliśmy się od razu kontynuacji historii i nie wiemy, co dalej będziemy robić”: deweloper Asobo Studio opowiedział więcej o tworzeniu A Plague Tale: Requiem
Kevin Pinson, projektant poziomów Asobo Studio, odpowiedzialny za rozwój A Plague Tale: Innocence i A Plague Tale: Requiem podczas Gamescom 2022, udzielił wywiadu PCGamesN i opowiedział wiele ciekawych rzeczy. W tym materiale wybraliśmy najważniejsze z wypowiedzi Pinsona.
Co jeszcze wiadomo?
Zespół programistów nie był pewien, czy A Plague Tale Innocence odniesie sukces.
Po pierwsze, wiemy, że jesteśmy małym zespołem czterdziestu osób, więc włożyliśmy serce w A Plague Tale Innocence i zrobiliśmy wszystko, co chcieliśmy zrobić z grą. Dlatego odbiór gry był dla nas fenomenalny – czytamy wszystko: każdy artykuł, wszystkie recenzje
Asobo Studio nie od razu zdecydowało się kontynuować historię.
Kiedy zobaczyliśmy stosunek do gry, pomyśleliśmy, co chcemy dalej robić. Nie było jednak jasne, czy będzie to kontynuacja A Plague Tale. Skupiamy się na grach fabularnych, więc zaczęliśmy myśleć o historii. I wtedy sensowne było odesłanie Hugo do Amission i śledzenie ich podróży. Zasadniczo, dzięki opiniom fanów, zaczęliśmy tworzyć sequel.
Jednak teraz programiści nie wiedzą, co zrobią dalej.
Szczerze mówiąc, nie mamy pojęcia, co dalej. Zobaczymy, jak ta gra zostanie odebrana. Nic nie planujemy, to na pewno
Asobo Studio jest na końcowym etapie opracowywania bezpośredniej kontynuacji A Plague Tale, o podtytule Requiem. Od wydarzeń z Innocence w świecie gry minęło sześć miesięcy. Choroba Hugo przybrała na sile, a Amission musi udać się z nim na tajną wyspę, gdzie może być klucz do leczenia jego młodszego brata. A Plague Tale: Requiem ukaże się 18 października na XBOX Series X|S, PlayStation 5 i PC. Gra będzie od razu dostępna w Game Pass.
Źródło: pcgamesn