Asobo Studio nie planowało stworzenia A Plague Tale: Requiem, studio zostało zainspirowane do stworzenia sequela przez otwarte zakończenie Innocence
Dzięki 87 numerowi magazynu GameCenter wyszło na jaw, że studio Asobo nie planowało stworzenia sequela A Plague Tale. Otwarte zakończenie w A Plague Tale: Innocence powstało dla większej autentyczności, co ostatecznie doprowadziło do powstania Requiem.
Co jeszcze wiadomo
Opowiedział o tym Kevin Choteau, dyrektor ds. gier w Asobo Studio. Twórcy skupili się tylko na zrobieniu pierwszej gry. Nawet nie pomyśleli o stworzeniu sequela.
Studio zrobiło otwarte zakończenie, a nie klasyczny happy end, gdzie wszystko zostaje rozwiązane. Dało to ekipie dobry punkt wyjścia do pracy nad sequelem, gdzie mogli swobodnie rozwijać losy bohaterów.
Choto powiedział również, że studio z radością podjęło się realizacji sequela, dało im to możliwość zrewidowania całej rozgrywki i podjęcia nowych wyzwań, a także uwzględnienia opinii, jakie studio otrzymało od graczy.
Dla tych, którzy nie wiedzą
Asobo Studio jest już na etapie tworzenia bezpośredniego sequela A Plague Tale o podtytule Requiem. Od wydarzeń z Innocence minęło pół roku w świecie gry. Amicia i Hugo wyruszają na południe w poszukiwaniu nowego, spokojnego życia. Jednak przygody znów dogoniły siostrę i brata. Choroba Hugo się pogorszyła i Amicia musi udać się z nim na tajemniczą wyspę, która może zawierać klucz do wyleczenia jej młodszego brata. Świat staje się coraz bardziej okrutny, wypaczony, a szczurów tylko przybywa. Wraz z tym wzrosły bronie, narzędzia, magia i odmiany niszczenia wrogów.
Kiedy należy się spodziewać
A Plague Tale: Requiem ukaże się 18 października na XBOX Series X|S, PlayStation 5 i PC.
Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej
Ostatnio wyszło na jaw, że ukończenie gry zajmie 15-18 godzin, gra będzie wspierać DLSS 3.0, a twórcy aktywnie pokazują przedmioty i mikstury, które znajdą się w grze.
Źródło: mp1st