Takie same warunki dla wszystkich: Brak możliwości wyboru trudności w hardkorowym action-RPG Wo Long: Fallen Dynasty
Deweloperzy z Team Ninja Studios, znani z tworzenia wymagających gier souls-like, ogłosili, że ich kolejny projekt, Wo Long: Fallen Dynasty, nie ma możliwości wyboru trudności. Wszyscy gracze staną przed tymi samymi wyzwaniami i będą one wymagające.
Oto jak decyzję skomentował Masaaki Yamagiwa, producent gry:
Uważamy, że dobrze jest mieć jeden ustalony poziom trudności, aby wszyscy gracze mieli takie samo doświadczenie w pokonywaniu naprawdę trudnej przeszkody i mieli takie same odczucia podczas jej pokonywania...
Ważne jest dla nas, aby utrzymać ten sam poziom trudności i dać graczom różne sposoby na jego pokonanie. Wo Long jest grą wymagającą, ale pracujemy nad tym, aby dać graczom całą swobodę, której potrzebują, aby poradzić sobie z przeszkodami na swojej drodze.
Wo Long: Fallen Dynasty pochodzi z soulsowego uniwersum Hidetaki Miyazakiego i oczekuje wysokiego, ale dobrze wyważonego poziomu trudności oraz mnóstwa sposobów radzenia sobie z przeszkodami.
Wo Long: Fallen Dynasty ukaże się na początku 2023 roku na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series.