Twórcy Overwatch 2 spędzili ponad rok na opracowywaniu mitycznych skórek

Autor: Dmitro Koval | 27.09.2022, 22:06

Overwatch 2 z całą mocą przygotowuje się do premiery. Na początku ubiegłego tygodnia do gry dodano sporo nowych bohaterów i trybów. Największą zmianą jest jednak nadal nowa przepustka bojowa, która daje możliwość zdobycia nowych bohaterów.

Co jest znane

W obecnym sezonie darmowa przepustka pozwala odblokować postać Kiriko, a płacąc 10 dolarów można zdobyć kosmetyczne przedmioty premium, pamiątki i amulety na broń. Jeśli ukończysz wszystkie 80 poziomów skilla, zostaniesz nagrodzony Cyber Demon Genji, pierwszą skórką z nowej klasy, którą można dostosować.


Wydawca Gameinformer przeprowadził wywiad z kierownictwem gry, aby poznać ich filozofię przy tworzeniu nowego battle passa i mitycznych skinów w nowym systemie monetyzacji.


"Kiedy rozważaliśmy przejście na model free-to-play, jednym z naszych wielkich celów było danie graczom Overwatch tego, czego chcą, czyli nieprzerwanego dostarczania zawartości. Wiemy to, ponieważ gracze powiedzieli nam, że to utrzymuje ich zaangażowanie w dłuższym okresie czasu", powiedział dyrektor generalny Walter Kong.


Kong ujawnił, że obecny zespół deweloperski Overwatch jest niemal trzykrotnie większy od tego z 2016 roku, gdy powstawała oryginalna gra. "Długo zastanawialiśmy się, jak sfinansować dalszy rozwój gry, aby wszyscy gracze otrzymali uczciwe i przyjemne doświadczenie, niezależnie od tego, czy zdecydują się zapłacić, czy grać za darmo. A nasze podejście, z perspektywy płacenia, polega na dostarczaniu ogromnej wartości."


"Dużo czasu poświęcamy na tworzenie naszych kosmetyków. Stworzenie Mythic Skin zajmie nam ponad rok. Jest to znacząca inwestycja dla zespołu i ogromne środki idą na stworzenie tych rzeczy. A my uważamy, że warto. Jedną z naszych wartości jest możliwość produkowania najlepszych kosmetyków, jakie tylko możemy, i mamy nadzieję, że może być uznany za jeden z najlepszych w branży "- kontynuuje dyrektor wykonawczy.


"Wszyscy byliśmy w okopach przez jakiś czas i przygotowywaliśmy się do 4 października. Cały zespół jest bardzo podekscytowany premierą Overwatch 2. Ale wiemy też, że jest to punkt wyjścia do podróży, w którą wszyscy razem wyruszamy, a wiedząc, jak wiele ekscytujących rzeczy mamy w rozwoju, jest to bardzo dobre."

Źródło: Gameinformer