Następny przystanek - Midgard: Sony wystylizowało nowojorskie metro, by wyglądało jak God of War Ragnarok
Na cześć premiery God of War Ragnarok, Sony postanowiło zorganizować kampanię reklamową gry wprost w nowojorskim metrze.
Co jeszcze wiadomo
Od tej pory w wagonach kolejowych można zobaczyć Kratosa z synem Atreusem, a wzdłuż ścian stacji znajdują się billboardy, na których można zobaczyć gameplay i art z gry. W zasadzie wszystkie elementy stacji, w których Sony aranżowało kampanię, uległy zmianie. Na przykład na turnistrach jest napisane Muspelheim, co nawiązuje do jednego ze światów gry. A na schodach można zobaczyć napisy: "Discover the Realms".
Dla tych, którzy nie są zorientowani.
To nie pierwszy raz, kiedy Sony organizuje promocję PlayStation w metrze. Jesienią 2020 roku firma wystylizowała na potrzeby swoich gier niektóre stacje londyńskiego metra, a w lutym 2022 roku - mural poświęcony Horizonowi: Forbidden West.
God of War Ragnarok ukazało się 9 listopada wyłącznie na PlayStation 4 i PlayStation 5.
Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej
- PlayStation Game Size: God of War Ragnarok będzie miało 36 trofeów, dla platyny nie trzeba będzie grać na wysokim poziomie trudności
- Obłędny postęp: bloger porównał pecetową wersję God of War 2018 na ustawieniach Ultra i God of War Ragnarok na PlayStation 5
- Wszystko, co musisz wiedzieć przed premierą God of War Ragnarok 9 listopada: fabuła, rozgrywka, cechy gry i bitwy z norweskimi bogami
Źródło: @PlayStation