Google prosi właścicieli stadionów, aby nie kontaktowali się z obsługą techniczną w sprawie zwrotów - będą one zwracane automatycznie

Autor: Dmitro Koval | 10.11.2022, 14:38

Proces zwrotu pieniędzy za zakup treści na platformie Stadia został rozpoczęty i jest automatyczny, dlatego Google prosi o nie kontaktowanie się z supportem z prośbą o zwrot pieniędzy. Firma twierdzi, że będzie "próbowała automatycznie przetwarzać zwroty za wszystkie zakupy gier, dodatkowych treści i opłat abonamentowych (Stadia Pro się nie liczy). Proces ten może potrwać do połowy stycznia, więc niektórzy użytkownicy będą musieli poczekać.

Co jeszcze wiadomo

Klienci, którzy dokonali 20 lub więcej zakupów otrzymają osobny e-mail o każdym indywidualnym zwrocie, a ci, którzy dokonali 21+ zakupów otrzymają ten sam e-mail, ale z podsumowaniem wszystkich prób zwrotu. Jeśli zwrot nie może być dokonany przy użyciu poprzednich danych, otrzymasz e-mail wyjaśniający, jak ustawić alternatywną metodę. Jeśli chodzi o abonament Stadia Pro, to pieniądze za niego zostaną zwrócone tylko tym użytkownikom, którzy zapisali się po 29 września.

Google potwierdziło również, że użytkownicy będą musieli zwrócić swoje urządzenia, aby otrzymać za nie zwrot pieniędzy. Choć nie precyzuje, czy wszyscy użytkownicy będą musieli to zrobić, mówi jedynie, że "w niektórych przypadkach weryfikacja urządzenia może być wymagana do przetworzenia zwrotu pieniędzy."

Źródło: PC Gamer