Blizzard pracuje nad rozwojem Overwatch 2, aby dać graczom jeszcze więcej zawartości za "nic"

Autor: Dmitro Koval | 20.11.2022, 15:21

Jedną z najbardziej kontrowersyjnych decyzji w Overwatch 2 jest z pewnością przejście gry na model dystrybucji free-to-play, wraz z zaktualizowaną przepustką bojową gry, która wymaga wiązki zadań (lub grindów), aby uzyskać nowe postacie i nagrody. Teraz Blizzard twierdzi, że chce rozwiązać te problemy w przyszłości, rozwijając grę w kolejnych sezonach tak, by gracze czuli się "bardziej nagradzani za samo siedzenie i granie".

"Na sezon 3 i kolejne, patrzymy na połączenie zmian w przepustce bitewnej, ciekawsze wyzwania i bardziej wciągające, skoncentrowane na grze systemy progresji, aby każdy, niezależnie od tego, czy wydaje pieniądze w grze, czy nie, mógł się nią cieszyć". Oniektórych z tych zmian będziemy mogli porozmawiać już wkrótce, ale niektóre z nich mogą potrwać dłużej, by je wprowadzić" - napisał nowo zatrudniony producent wykonawczy Jared Neuss.

Tymczasem w Sezonie 2, który notabene wychodzi 6 grudnia, Blizzard wprowadzi pierwszą własną, unikalną skórkę, którą będzie można odblokować po prostu grając w grę. Kontynuowane będą również giveaways na Twitchu, gdzie można uzyskać dostęp do przedmiotów kosmetycznych tylko poprzez oglądanie swoich ulubionych streamerów.

Źródło: Kotaku