W listopadzie 2022 roku Call of Duty: Modern Warfare 2 i PlayStation 5 znalazły się na szczycie sprzedaży na amerykańskim rynku gier wideo

Autor: Anton Kratiuk | 12.12.2022, 16:06

Games Industry opublikowało statystyki sprzedaży na rynku gier wideo w USA za listopad.

Co jest znane

  • Amerykańscy gracze wydali na gry, konsole i sprzęt 6,3 mld dolarów, co oznacza wzrost o 3% w porównaniu z tym samym okresem w 2021 roku;
  • 4,7 mld dolarów (-5%) wydano na gry, 1,3 mld dolarów (+35%) na sprzęt, a 289 mln dolarów (+10%) na akcesoria;
  • PlayStation 5 było najlepiej sprzedającą się konsolą w USA w listopadzie, wyprzedzając pod względem przychodów nawet Nintendo Switch;
  • Call of Duty: Modern Warfare 2 było najlepiej sprzedającą się grą w listopadzie, pokonując takie hity z 2022 roku jak God of War: Ragnarok, Pokemon Scarlet/Violet i Elden Ring.

Wykres od 30 października do 26 listopada (na podstawie przychodów):

  • Call of Duty: Modern Warfare 2;
  • God of War: Ragnarok (nowość);
  • Pokemon Scarlet/Violet* (nowy);
  • Sonic Frontiers (nowość);
  • Madden NFL 23;
  • FIFA 23;
  • NBA 2K3*;
  • NBA 2K23*;
  • Marvel's Spider-Man: Miles Morales;
  • Mario Party Superstars*;
  • Pierścień Eldena;
  • Animal Crossing: New Horizons*;
  • Mario Kart 8*;
  • Mario + Rabbids: Sparks of Hope;
  • Persona 5;
  • NHL 23;
  • Tactics Ogre: Reborn (nowa);
  • Minecraft;
  • Horizon Zakazany Zachód;
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild*.

(*nie licząc sprzedaży cyfrowej)