Samodzielna historia, bitwy PvP i nacisk na grę dla jednego gracza: twórcy Armored Core VI: Fires of Rubicon dzielą się nowymi szczegółami na temat gry
Serwis IGN Japan zasiadł do obszernego wywiadu z szefem studia FromSoftware - Hidetaką Miyazakim oraz reżyserem gry Armored Core VI: Fires of Rubicon - Masaru Yamamurą.
Rozmowa dotyczyła nowego projektu od japońskiego studia, który został niedawno zapowiedziany na The Game Awards 2022 i wywołał spore poruszenie wśród publiczności.
Co wiemy
Twórcy stwierdzili, że projektanci gry Armored Core VI: Fires of Rubicon z FromSoftware skupili się głównie na doświadczeniach dla pojedynczego gracza. W grze znajdą się elementy sieciowe, ale będą one ograniczone przez bitwy PvP. Nie przewidziano jednak trybu kooperacji.
Jeśli chodzi o fabułę, Armored Core VI nie będzie sequelem poprzedniej gry z serii, ale będzie to gra niezależna.
Powodem jest to, że od premiery piątej części minęło około dziesięciu lat, a w tym czasie japońskie studio zyskało nową publiczność, która nie jest zaznajomiona z franczyzą Armored Core.
Jak we wszystkich grach FromSoftware, w Armored Core VI: Fires of Rubicon główny nacisk położono na sprytny system walki i bardzo potężnych bossów.
Kiedy należy się spodziewać
Dokładna data premiery Armored Core VI: Fires of Rubicon nie jest znana, ale twórcy planują wydać ją na PC, PS5, Xbox Series, PS4 i Xbox One w 2023 roku.