Microsoft wykupił reklamę w Washington Post, aby pokazać swój pozytywny stosunek do związków zawodowych
Regulatorzy nadal badają zakup Activision Blizzard przez Microsoft, więc musi on zdobyć maksymalną liczbę "plusów" i zaciągnąć poparcie wszystkich, którzy mogą. Wcześniej firma podpisała umowę z Nintendo na wydanie Call of Duty na Switchu, a Gabe Newell powiedział, że Steam nie będzie miał nic przeciwko temu zakupowi. Wygląda na to, że teraz Microsoft postanowił zagrać inną figurą i wykupił reklamę w Washington Post, gdzie wyraził swój pozytywny stosunek do związków zawodowych:
"Wchodząc w nowy rok, pozostajemy zaangażowani w tworzenie jak najlepszych miejsc pracy dla ludzi, którzy zarabiają na życie w sektorze technologicznym" - rozpoczyna się reklama. "Kiedy zarówno pracownicy, jak i kierownictwo mają głos przy stole, wszyscy korzystają z tego pracownicy, udziałowcy i klienci".
Firma uznała również związek zawodowy ZeniMax Media i umowę o neutralności pracowniczej, którą zawarła z CWA (Communications Workers of America) w czerwcu. "W ciągu tego roku mamy nadzieję wdrożyć taką samą umowę z Activision Blizzard" - podała spółka.
Źródło: The Verge