Mniej niż 300 tys. followersów na Twitterze w ciągu miesiąca
Abonament Twitter Blue nie okazał się tak popularny, jak chciałoby tego kierownictwo firmy. Do połowy stycznia 2023 roku, czyli miesiąc po starcie, liczba abonentów nie przekroczyła 290 tysięcy.
Co jest znane
W Stanach Zjednoczonych tylko 180 tys. osób zapisało się do Blue. To około 0,2% całkowitej liczby miesięcznych aktywnych użytkowników. Udział USA wyniósł 62%, a Twitter ma w sumie tylko 290 tys. subskrybentów.
Twitter Blue kosztuje 8 dolarów, jeśli płacisz przez stronę internetową lub 11 dolarów, jeśli płacisz przez aplikację na iOS i Androida (Twitter dostaje tylko 8 dolarów). W tym pierwszym przypadku jest opcja, by nieco zaoszczędzić, gdy zapiszemy się na roczną subskrypcję za 7 dolarów miesięcznie.
Elon Musk chce, by połowa przychodów firmy pochodziła z subskrypcji Blue. Twitter ma na celu wygenerowanie 3 miliardów dolarów przychodu do końca 2023 roku, co oznacza, że subskrypcje powinny przynieść 1,5 miliarda dolarów. Przychód z 290 tysięcy subskrybentów to 2,32 miliona dolarów miesięcznie, czyli niecałe 30 milionów dolarów rocznie. Jest miejsce na rozwój.
Źródło: Engadget