Styl TikTok i YouTube: Spotify zapowiada duży redesign
Spotify zapowiedziało dużą aktualizację swojej markowej aplikacji.
Co wiadomo.
Serwis muzyczny otrzyma redesign swojej strony głównej. Będzie to teraz pionowy feed treści audio i wideo w stylu TikTok i YouTube. Kanał będzie miał różne sekcje: nowe albumy, ulubione utwory, podcasty i audiobooki.
Na stronie głównej nadal będą wyświetlane rekomendacje, jak dotychczas, a także markowe playlisty Discover Weekly, Release Radar, New Music Friday i Rap Caviar. Firma doda też wirtualną kartę DJ-a w górnej części interfejsu (działa ona na razie tylko w USA i Kanadzie).
W nowej wersji aplikacji Spotify zmieni też nazwę narzędzia Enhance na Smart Shuffle. Pozwoli ono nie tylko tasować kolejność utworów, ale także dodawać rekomendacje do playlisty.
Kiedy czekać
Spotify zamierza wprowadzać nowości stopniowo. Firma planuje pełną migrację do nowego wyglądu w ciągu miesiąca.
Źródło: Spotify