Trzy rodzaje broni, tajemnicza magia i piaszczysty świat pełen wrogów - twórcy Atlas Fallen opowiadają o swoim nadchodzącym RPG

Autor: Vladislav Nuzhnov | 15.03.2023, 15:37

Wraz z trailerem Atlas Fallen, deweloperzy z Deck13 ujawnili również więcej szczegółów na temat swojego nadchodzącego RPG.

Co jeszcze wiadomo

Po pierwsze, twórcy opowiedzieli o uniwersum gry. Istnieje tajemnicza Esencja, która leży u podstaw wszystkiego. Starożytna forma magii zbudowała swoją moc na Esencji, ale jej znajomość została dawno zagubiona. Jednak bohater gry natrafia na pozostałości magii w postaci artefaktu - Gauntlet.

Gauntlet daje właścicielowi kontrolę nad Esencją. Może on więc teraz manipulować ziarnami Esencji, które znajdują się w przedmiotach i elementach, a także zmieniać ich integralność strukturalną lub je niszczyć.

Używając rękawicy, bohater zamieni otaczający go piasek w różnorodną broń podczas walki. Gracze będą mogli również wzbić się w powietrze, aby wykonywać pionowe ruchy i szybko przemieszczać się, ślizgając się po piaskach Atlasu.

Nie jest to jednak takie proste. Do prawidłowego funkcjonowania rękawicy potrzebne są dwa ważne składniki: Catalyst i Shards. Rolą Katalizatora jest zebranie Esencji i skierowanie jej do siebie, co zwiększa jego początkową siłę dziesięciokrotnie. Catalyst dzieli się na trzy fragmenty -Catalyst Pieces - które trzeba znaleźć i zebrać. Robiąc to, gracze mogą odblokować nową, potężną zdolność Gauntlet.

Shards są potrzebne do zwiększenia kontroli bohatera nad Esencją.

Jeśli chodzi o bronie, to będą trzy rodzaje: Dunecleaver, Sandwhip oraz Knuckledust. Aby broń była silniejsza, należy gromadzić Esencję podczas walki, nazywa się to Momentum.

Dunecleaver to ciężka broń, która nadaje się do zadawania bardzo silnych ciosów i ma dwie formy: topór i młot.

Sandwhip jest najszybszą i najbardziej efektywną bronią. Nadaje się dla mobilnych graczy. Możesz również użyć tej broni, aby trzymać wrogów na dystans i nie pozwolić im się do Ciebie zbliżyć.

Knuckledust to broń pięściowa do zadawania dużej ilości ciosów jednemu celowi.

Możesz władać dwiema broniami jednocześnie. Dodatkowo możliwości bojowe zostaną znacznie zwiększone dzięki użyciu Essence Stones. Pozwolą one na wykonywanie potężnych ataków, które będzie można dostosować do swojego stylu gry.

Gracze wykorzystają również piasek do interakcji z otaczającym ich światem. Będzie można się wspinać, przesuwać przedmioty lub przerywać magiczne łańcuchy, aby otworzyć nową lokację.

Kiedy się spodziewać

Atlas Fallen ukaże się 16 maja na PlayStation 5, Xbox Series X|S oraz PC.

Dla tych, którzy nie wiedzą.

Atlas Fallen to RPG akcji w półotwartym świecie, w którym protagonista buntuje się przeciwko rządom despotycznego boga. Akcja gry toczy się w piaszczystym świecie Atlas, gdzie można eksplorować lokacje, znajdować skarby i walczyć z mitycznymi przeciwnikami.

Źródło: playstation