Apple połączyło siły z Verdy i Girls Don't Cry, by zaprezentować nową wersję bezprzewodowych słuchawek Beats Flex
Apple niespodziewanie zapowiedziało nową wersję bezprzewodowych słuchawek Beats Flex.
Co wiadomo.
Nowa wersja została stworzona we współpracy z grafikiem Verdy i projektem Girls Don't Cry w Tokio. Słuchawki są w kolorze niebieskim, z czerwonym logo Girls Don't Cry na pilocie oraz odłączanym sercem na kablu.
Współpraca obejmuje kampanię reklamową z udziałem modelki Jasmine Daniels. Nowość rozpoczęła już sprzedaż w USA, Wielkiej Brytanii i Japonii. Gadżet kosztuje 69/£69/¥9800 dolarów.
Dla tych, którzy nie wiedzą.
Oryginalny model Beats Flex zadebiutował w 2020 roku. Słuchawki uruchamiają układ Apple W1. Dzięki niemu urządzenie może szybko połączyć się z produktami firmy. Słuchawki posiadają również pilot do sterowania muzyką oraz port USB-C do ładowania. Na jednym ładowaniu gadżet może działać do 12 godzin
Źródło: MacRumors