Sprzedaż Samsunga Galaxy S23 gwałtownie rośnie na głównych rynkach światowych - wersja Ultra ma 60% udziału
Flagowe smartfony Samsunga Galaxy S23 stały się nagle bardzo popularne. Sprzedaż modeli nowej generacji gwałtownie wzrosła na największych światowych rynkach.
Co wiadomo.
W 2020 roku Samsungowi udało się sprzedać ponad 8 milionów smartfonów Galaxy S20 w pierwszym miesiącu. Rok później popularność flagowca zmalała do 10 milionów w ciągu pięciu miesięcy. W 2022 roku producentowi udało się sprzedać niecałe 6 milionów modeli Galaxy S22 w dwa miesiące. Z kolei seria Galaxy S23 niespodziewanie okazała się bardzo popularna.
Sprzedaż flagowca nowej generacji w Europie i na Bliskim Wschodzie wzrosła o 50%. W Indiach firma sprzedała o 40% więcej smartfonów rok do roku. W Brazylii i Meksyku sprzedaż wzrosła o 70%. Choć w tych krajach smartfony pojawiły się z tygodniowym opóźnieniem. Dane liczbowe w USA nie zostały podane.
Zgodnie z oczekiwaniami, Samsung Galaxy S23 Ultra stał się najpopularniejszym flagowcem nowej generacji. Wersja z aparatem 200MP i obsługą rysika ma 60% udziałów. Samsung Galaxy S23 i Galaxy S23+ stanowiły po 20%. A to już jest niespodziewane, bo zazwyczaj standardowy model sprzedaje się lepiej, bo kosztuje mniej.
Źródło: Yonhap News