Insider: Mimo popularności i wysokich ocen, Hi-Fi Rush okazało się komercyjną porażką. Microsoft niezadowolony z wyników sprzedaży
W najnowszym wydaniu podcastu Game Mess Decides, znany dziennikarz i insider Jeff Grubb ujawnia ciekawe szczegóły dotyczące Hi-Fi Rush.
Co wiadomo.
Według Grubba, mimo dużego zainteresowania Hi-Fi Rush wśród graczy i świetnych recenzji krytyków, Microsoft nie jest zadowolony ze sprzedaży gry rytmiczno-akcyjnej.
Powodem tego są dwa błędne założenia:
1. brak jakiejkolwiek kampanii marketingowej. Gra została wydana niespodziewanie w momencie jej zapowiedzi. Była spektakularna, ale mało skuteczna.
2. Hi-Fi Rush było dostępne w katalogu Game Pass od pierwszego dnia, więc nie było żadnej zachęty dla graczy do zakupu gry.
Połączenie tych czynników sprawiło, że Hi-Fi Rush jest grą wysoko ocenioną, ale nieudaną finansowo. I trudno winić za to twórców, bo sama gra wypadła świetnie, ale decyzje wydawcy okazały się nietrafione.
Grubb wspomniał, że Microsoft jest ogólnie niezadowolony z ostatnich wyników działu Xbox. Do czego to doprowadzi, to się jeszcze okaże.