Szef marketingu Xboxa Aaron Greenberg zaprzeczył, że Hi-Fi RUSH jest komercyjną porażką. Twierdzi, że Microsoft jest zadowolony z wyników Tango Gameworks

Autor: Anton Kratiuk | 21.04.2023, 22:05

Nie prędzej niż społeczność graczy omówiła twierdzenie Jeffa Grubba, że rytmiczna gra akcji Hi-Fi Rush jest komercyjną porażką, niż pojawiło się obalenie.

Co wiadomo

Odpowiedzi Grubbowi udzielił osobiście Aaron Greenberg, wiceprezes ds. marketingu działu gier Microsoftu.

Stwierdził on, że Hi-Fi Rush odniosło sukces we wszystkich kluczowych parametrach gry. Microsoft jest zadowolony nie tylko z wyników Hi-Fi Rush, ale także z pracy Tango Gameworks i całego działu Xbox.

Ze swojej strony Grubb zatweetował, że jego słowa były nieco pochopne. Przeprosił albo próbował zmienić temat, ale stoi przy tym, że "gra nie przyniosła pożądanych dochodów".